Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
Master_ Ni
-
Contacteer:
Bericht
door Master_ Ni » 20 mar 2007, 17:31
nog maar een topic dan... zonder link.... weet iemand of er zoiets bestaat als een NFO Mod met een NFO bbcode?? zo ja zou graag willen weten waar tie staat
vriendelijk bedankt alvast
-
Coen
Bericht
door Coen » 20 mar 2007, 17:45
Master_ Ni schreef:nog maar een topic dan... zonder link.... weet iemand of er zoiets bestaat als een NFO Mod met een NFO bbcode?? zo ja zou graag willen weten waar tie staat
Het gaat toch nog steeds over hetzelfde forum of niet?

Dan is het niet ineens wel toegestaan hoor!

-
svenn
-
Contacteer:
Bericht
door svenn » 20 mar 2007, 17:53
het gaat over de mod, ik denk niet dat zo'n mod bestaat. Ik denk dat het gewoon gecopy'paste is.
-
Master_ Ni
-
Contacteer:
Bericht
door Master_ Ni » 20 mar 2007, 17:54
Zero Override schreef:Master_ Ni schreef:nog maar een topic dan... zonder link.... weet iemand of er zoiets bestaat als een NFO Mod met een NFO bbcode?? zo ja zou graag willen weten waar tie staat
Het gaat toch nog steeds over hetzelfde forum of niet?

Dan is het niet ineens wel toegestaan hoor!

nee het ging erom dat er een link in stond.... niet om het feit dat het om een MOD gevraagd werdt
-
svenn
-
Contacteer:
Bericht
door svenn » 20 mar 2007, 17:55
een link in nfo ?
-
Master_ Ni
-
Contacteer:
Bericht
door Master_ Ni » 20 mar 2007, 17:55
svenn schreef:het gaat over de mod, ik denk niet dat zo'n mod bestaat. Ik denk dat het gewoon gecopy'paste is.
zo ja welke?
-
Master_ Ni
-
Contacteer:
Bericht
door Master_ Ni » 20 mar 2007, 17:59
svenn schreef:een link in nfo ?
je sloot hem toch om dat er een link in stond die naar een "warez" site verwees??..
-
svenn
-
Contacteer:
Bericht
door svenn » 20 mar 2007, 18:09
Jah, ik kijk niet op zo'n sites das illegaal :mrgeen: maak een screenshot dat mag wel

-
Master_ Ni
-
Contacteer:
Bericht
door Master_ Ni » 20 mar 2007, 18:13
svenn schreef:Jah, ik kijk niet op zo'n sites das illegaal :mrgeen: maak een screenshot dat mag wel

nah er staatnix illegaals op... weet nie waar je die wijsheid vandaan haalt maar alles wat er op staat is volledig legaal......
maar goed we gaan zo volledig off-topic zometeen wordt deze nog gesloten omdat er niet volgens topic gediscusieerd wordt. graag antwoord anders bij klachten ff PB

-
Xanland
-
Contacteer:
Bericht
door Xanland » 20 mar 2007, 19:13
Ik denk dat er geen NFO mod is (in wat voor vorm dan ook), omdat NFO bijna altijd gebruikt wordt voor warez.
Warez is meestal illegaal, en het is tevens geheid dat zo'n mod niet door een phpBB.com mod validator zal worden goedgekeurd!
-
svenn
-
Contacteer:
Bericht
door svenn » 20 mar 2007, 19:57
Master_ Ni schreef:svenn schreef:Jah, ik kijk niet op zo'n sites das illegaal :mrgeen: maak een screenshot dat mag wel

nah er staatnix illegaals op... weet nie waar je die wijsheid vandaan haalt maar alles wat er op staat is volledig legaal......
maar goed we gaan zo volledig off-topic zometeen wordt deze nog gesloten omdat er niet volgens topic gediscusieerd wordt. graag antwoord anders bij klachten ff PB

Ik denk niet dat films verspreiden toegelaten is

-
Master_ Ni
-
Contacteer:
Bericht
door Master_ Ni » 20 mar 2007, 20:04
svenn schreef:Master_ Ni schreef:svenn schreef:Jah, ik kijk niet op zo'n sites das illegaal :mrgeen: maak een screenshot dat mag wel

Ik denk niet dat films verspreiden toegelaten is

ik verspreid geen films

kennelijk kennen jullie de "brein" regels niet
de site bied alleen maar NZB files Waarmee je newsserver files mee binnnen kunt halen.. voor de rest geven we alleen maar info over films en dergelijke.. de daadwerkelijk downloads aanbieden doen we niet..
b.t.w de duitse phpbb site had hem wel op voorraad en was zo te downloaden... hijs dus geinstalled werkt perfect.. iig bedankt voor de moeite
-
svenn
-
Contacteer:
Bericht
door svenn » 20 mar 2007, 20:51
Neen, maar ik zag een download link, bij deze mijn exuses.
-
Ramon Fincken
-
Contacteer:
Bericht
door Ramon Fincken » 21 mar 2007, 11:52
ok jongens kan iemand MIJ uitleggen wat een NFO mod bbcode zou moeten doen?
Ik weet wat een .nfo bestand is op je pc, maar wat moet ik me bij deze mod voorstellen?
-
svenn
-
Contacteer:
Bericht
door svenn » 21 mar 2007, 11:56
.nfo word gebruikt bij warez om wat info erover te schrijven, net als een .txt bestand. De persoon wilde het nfo uploaden ofzo en de links die het bezit als link laten tonen in de webpagina.
-
Ramon Fincken
-
Contacteer:
Bericht
door Ramon Fincken » 21 mar 2007, 11:58
waarom niet attachment mod installen dan?
en extensie .nfo toestaan?
-
svenn
-
Contacteer:
Bericht
door svenn » 21 mar 2007, 11:58
Omdat je het dan nog steeds niet kan zien

-
Insomnia
-
Contacteer:
Bericht
door Insomnia » 21 mar 2007, 15:21
De nfo mod is gewoon een verbouwde HIde mod
enne je hebt genoeg binsearch site`s waar je gratis kunt download dus ik snap niet waarom je je site linkt .... of waarom je die mod nodig hebt
( me virus scanner is niet mcaffeee maar antivir )
-
Master_ Ni
-
Contacteer:
Bericht
door Master_ Ni » 21 mar 2007, 23:09
svenn schreef:.nfo word gebruikt bij warez om wat info erover te schrijven, net als een .txt bestand. De persoon wilde het nfo uploaden ofzo en de links die het bezit als link laten tonen in de webpagina.
nope helaas.. weer fout
een NFO mod is een mod net als code bbcode
maar ipv code text kan deze ook ascii text goed weergeven.. ik zou je wel een link willen geven als voorbeeld.. maar voor je het weet zit je ergens waar je niet wil of mag zijn..
aub de duiste phpbb site met de NFO mod.. en eventuele voorbeeld
Insomnia schreef: De nfo mod is gewoon een verbouwde HIde mod
enne je hebt genoeg binsearch site`s waar je gratis kunt download dus ik snap niet waarom je je site linkt .... of waarom je die mod nodig hebt
( me virus scanner is niet mcaffeee maar antivir )
eitherway alle 2 hebben ze fout dat zodra een site zijn source code goed beschermd en aantal functies uitzet (zoals rechtermuisknop functie) slaat tie aan .. is geen virus maar een scriptcode wat de scanner niet kent scanners werken nu eenmaal op de scriptcode die ze kunnen lezen net alsdat verschillende browsers niet compatible zijn met alles wat op inet rondzwerft... is helaas nix aan te doen.. ik ga niet me source code te grabbel gooien zodat virus scanners niet aan slaan.. tot nu toe was het me alleen bekend van mcafee. wat je "genoeg binsearch site's" betreft.. heeft nix met het probleem te maken.. het ging om het feit dat de fout bij mij op de site voordeed en dus een voorbeeld gaf.. niet dusdanig om een link te hebben naar me site..