hoe moet dat ? en als je weet weet wil je er dan een tutje bij doen danku
Subfora
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Subfora
Weet iemand hoe ik een soort van mappen kan maken ? Je hebt bijvoorbeeld een stuk de bierdrinkbar ,, maar dat wil je onderverdelen in 2 mappen ,, een serieuze en een spam map..
Kijk is hier http://wiki.phpbb.nl/Modificatie_installeren hier staat allesfalco05 schreef:maar wah moet ik daaraan aanpassen dan ? :S
Code: Selecteer alles
#-----[ FIND ]------------------------------------------------
#
include($phpbb_root_path . 'config.'.$phpEx);
#
#-----[ BEFORE, ADD ]-----------------------------------------
#
//-- mod : categories hierarchy ------------------------------------------------
//-- deletefalco05 schreef:#-----[ FIND ]------------------------------------------------
#
include($phpbb_root_path . 'config.'.$phpEx);
#
#-----[ BEFORE, ADD ]-----------------------------------------
#
//-- mod : categories hierarchy ------------------------------------------------
//-- delete
betekent dit dah ik die regel moet verwijderen?
Nee je zoekt eerst include($phpbb_root_path . 'config.'.$phpEx);
daarvoor zet //-- mod : categories hierarchy ------------------------------------------------
//-- deleteNee, dat betekend het niet. Als je de handleiding gebruikt die Jan al linkte, zou je gevonden hebben dat er staat dat een BEFORE, ADD commando vereist dat je hetgeen plakt vóór de vorige FIND. Dan krijg je dus dit:falco05 schreef:betekent dit dah ik die regel moet verwijderen?Code: Selecteer alles
#-----[ FIND ]------------------------------------------------ # include($phpbb_root_path . 'config.'.$phpEx); # #-----[ BEFORE, ADD ]----------------------------------------- # //-- mod : categories hierarchy ------------------------------------------------ //-- delete
//-- delete
include($phpbb_root_path . 'config.'.$phpEx);Ja, voor de Categories Hierachy is een pre-mod versie te vinden, maar deze verandert heel veel aan de basis van phpBB. Het is dus goed mogelijk dat andere MODs heel lastig erbij te installeren zijn.falco05 schreef:is er niet ergens een soort pakket te vinden waarbij alles al modded is etc ,, dat ik het alleen nog maar hoef up te loaden naar me server?
Dan vind je wat je wilt in de download sectie van ptirhiik!falco05 schreef:maar ik wou eigenlijk alleen deze mod instaleren he
o apply CHMOD 777 with your ftp client onto the cache/ directory,kweenie of het windows of linux is. http://www.tripod.lycos.nl