- Wat is het probleem? Forum offline gezet door de host
Wanneer ontstond het probleem? gisteren, rond 12 uur
Adres van je forum: http://hethaflingerforum.nl
Modifications op je forum: unique registration
Huidige stijl: desertstorm (maar nu dus niets meer)
phpBB versie: de nieuwste als het goed is
Waar is je forum gehost: flexwebhosting
Heb je onlangs iets verandert aan je forum? alleen die ene mod
Goed... het forum is dus offline gezet wegens abuse. Heel apart, aangezien we volgens mij niet over de limiet heen zijn gegaan... We hebben wel veel spammers ingelogd gekregen, vandaar dat die MOD erop was gezet. We hoopten dat dat enigzins zou werken. Het aantal spammers is inderdaad wel afgenomen, maar het is niet echt denderend ofzo...
We hebben nu al zoveel problemen gehad met die host, dat we overgaan op een andere. Is al mee gemaild, en ik was stomverbaasd dat er binnen 2 uur een zeer uitgebreid antwoord kwam (was namelijk al 26 uur en 3 mailtjes verder voor ik wat hoorde van de huidige host).
Mijn vragen:
- Wat kan de abuse zijn? Zijn dat echt spammers, of is het iets anders (bijv veel foto's plaatsen, of veel leden)
- Ik had al een oproepje geplaatst in het topic wat ervoor bestemd is, maar is er iemand die mij kan steunen / helpen bij het overzetten van het forum, en het script kan nakijken op eventuele gaten?
- Via de host kon ik een backup maken, kan ik aannemen dat dan ALLES erin zit wat nodig is?
Zo... nu ben ik wel even klaar voorlopig (hoop ik)
Alvast bedankt voor de antwoorden en ehh... nogmaals excuses voor mijn onwetendheid!
Groet, Amber