ik pas template aan en gebeurt niks
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

ik pas template aan en gebeurt niks
hallo
als ik de template aanpas die in de map \forum\styles\prosilver\template\ staat en ik verander er iets bij upload het dan gebeurt er helemaal niks wat doe ik fout?
ik heb phpbb gedownload en geinstaleerd dus de zelfde style als bij de instalatie zit er nog op en dat is volgens mij prosilver
als ik de template aanpas die in de map \forum\styles\prosilver\template\ staat en ik verander er iets bij upload het dan gebeurt er helemaal niks wat doe ik fout?
ik heb phpbb gedownload en geinstaleerd dus de zelfde style als bij de instalatie zit er nog op en dat is volgens mij prosilver
Re: ik pas template aan en gebeurt niks
Je moet in je Administratiepaneel, na elke wijziging het cache leegmaken van je stijl! 
Anders blijven de pagina's in het cache van je forum hangen!

Anders blijven de pagina's in het cache van je forum hangen!

thanks ga ik meteen proberen 

Administratiepaneel -- stijlen-- templates-- vernieuw en klik dan ja
Als ik aan het zagen ben, sorry daarvoor ,maar tis maar door te vragen dat ik het ga leren denk ik zo
kan ook inderdaad, maar er is ook gewoon een Purge Cache als je het admin paneel opent
klik daarachter op 'Run Now'..

Zoals bekend, er zijn vele wegen die naar Rome leiden, ook in het Administratiepaneel van phpBB 3.x!Semi_Deus schreef:kan ook inderdaad, maar er is ook gewoon een Purge Cache als je het admin paneel opent![]()

- Robin Huurman
Er is volgens mij ook ergens een optie waarmee je kunt instellen of de styles de cache gebruiken. MAar ik heb nu ff geen tijd om dat op te zoeken, moet naar school :p
Inderdaad, die vind je in de 'Load settings';Robin Huurman schreef:Er is volgens mij ook ergens een optie waarmee je kunt instellen of de styles de cache gebruiken. MAar ik heb nu ff geen tijd om dat op te zoeken, moet naar school :p
Als deze op 'Yes' staat, worden template-wijzigingen meteen doorgevoerd, zonder dat je hem handmatig een schop moet geven!Recompile stale style components:
Check for updated style components on filesystem and recompile.

Heb helaas de Nederlandse vertaling niet bij de hand!