Die ook dan

Ik zweer ook aan Firebird 0.7DaMnNaTiOn schreef:Ik gebruik nu Mozilla Firebird, zeer goed.( http://www.mozilla.org )
Jij zou ook altijd aardappelen met bloemkool blijven eten terwijl je weet dat je tegenwoordig ook naar de Chinees en de Pizzeria kan?DeMolT schreef:ik gebruik gwoon IE 6.0 als je geen ander hebt gebruikt merk je et verschil ook nie dus is mij snel zat
ik zal et een x proberen als ik mijn pc weer in elkaar hebmosymuis schreef:Jij zou ook altijd aardappelen met bloemkool blijven eten terwijl je weet dat je tegenwoordig ook naar de Chinees en de Pizzeria kan?DeMolT schreef:ik gebruik gwoon IE 6.0 als je geen ander hebt gebruikt merk je et verschil ook nie dus is mij snel zatNatuurlijk, je bent misschien tevreden met wat je hebt maar is het niet goed om te weten of er toevallig geen betere alternatieven zijn?
In dit topic zijn nu al 3 mogelijkheden genoemd; Mozilla, Firebird (Phoenix) en Opera. Stuk voor stuk hebben ze extra's te bieden boven IE, en het feit dat inmiddels zoveel mensen er al mee werken wil ook wat zeggen lijkt me. Ik raad je dus aan om het iig een keertje te proberen, als het je niet bevalt kan je altijd nog terug naar IE. Het vervangt IE namelijk nooit, alles blijft werken naast elkaar.