Hele makkelijk chat
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Hele makkelijk chat
Ik wil op mijn forum (http://www.eds-forum.nl) een chat toevoegen. Ik heb het al een aantal keer geprobeerd toe te voegen maar dat lukte niet, zelfs niet via easy mod (min hele forum deed het toen niet meer).
Weet iemand een hele makkelijke in te voeren chat?
Ik zou er erg blij mee zijn.
Weet iemand een hele makkelijke in te voeren chat?
Ik zou er erg blij mee zijn.
Deze is heel simpel http://phpbb-dev.rajiva.de/phpbb-dev/ makkelijk te installeren en handig in gebruik.
Re: Hele makkelijk chat
Ik heb nu een donatie gedaan, en heb dus de betaalde chat versie.
Maar als ik me nu uitlog van de chat, staat op het forum nog wel dat ik ingelogd ben.
Waar en hoe kan ik dat veranderen?????
Groetjes Marianne
Maar als ik me nu uitlog van de chat, staat op het forum nog wel dat ik ingelogd ben.
Waar en hoe kan ik dat veranderen?????
Groetjes Marianne
Ik heb het vermoeden dat het komt door dat ik zelf firefox gebruik... mensen die internet explorer gebruiken zijn wel meteen uitgelogd... iemand bekend met dit fenomeen??
in IE en FF zou je ingelogd moeten blijven of uitgelogd worden, en niet allebei apart lijkt me, daarbij komt het dat we niet aan een betaalde chatbox kunnen sleutelen dus we je jammer genoeg ook niet kunnen helpen
.

Ik heb de maker al een mailtje gestuurd en anders zit er niets anders op om het met IE te gebruiken...
Het is namelijk ook zo, dat de instellingen die ik instel, alleen werken bij IE en niet bij Firefox.. dus dat is soms best lastig...
Maar niemand is daar dus mee bekend? Dat is wel jammer
Het is namelijk ook zo, dat de instellingen die ik instel, alleen werken bij IE en niet bij Firefox.. dus dat is soms best lastig...
Maar niemand is daar dus mee bekend? Dat is wel jammer
Er zit ook een bestandje in dat heet: messenger_ajax.js waar is dat voor nodig?