Wat is dit? Ik gebruik de style Darkness (voor phpBB 3.0.0). Dit topic staat los van viewtopic.php?f=40&t=41965.Keer terug naar het forumoverzicht
Algemene fout
SQL ERROR [ mysql ]
Can't open file: 'phpbb3_search_wordmatch.MYD'. (errno: 145) [1016]
SQL
SELECT w.word_id, w.word_text, m.title_match FROM phpbb3_search_wordmatch m, phpbb3_search_wordlist w WHERE m.post_id = '27446' AND w.word_id = m.word_id
BACKTRACE
FILE: includes/db/mysql.php
LINE: 158
CALL: dbal_mysql->sql_error()
FILE: includes/search/fulltext_native.php
LINE: 1224
CALL: dbal_mysql->sql_query()
FILE: includes/functions_admin.php
LINE: 757
CALL: fulltext_native->index_remove()
FILE: includes/functions_posting.php
LINE: 1360
CALL: delete_posts()
FILE: posting.php
LINE: 1440
CALL: delete_post()
FILE: posting.php
LINE: 279
CALL: handle_post_delete()
Gelieve de beheerder of webmaster te contacteren: ...
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Can't open file: 'phpbb3_search_wordmatch.MYD'...
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Can't open file: 'phpbb3_search_wordmatch.MYD'...
Als ik een post of topic verwijder (phpBB 3.0.0) krijg ik de volgende melding:
Re: Can't open file: 'phpbb3_search_wordmatch.MYD'...
Er is een tabel beschadigd en moet je met het REPAIR commando repareren. In phpMyAdmin kan dit door bij het tabje "handelingen" onder "tabel onderhoud" op "controleer tabel" te klikken als je die tabel op hebt (phpbb3_search_wordmatch). Mogelijk verlies je wat informatie, maar door in het ACP een nieuwe zoekindex te maken herstel je dit weer.
Kan je me dit a.u.b. stap voor stap, zo simpel mogelijk uitleggen? Ik heb Phpmyadmin gedownload en zit er nu in. En hoe kan de tabel beschadigd zijn, gisteren deed alles het nog.
phpMyAdmin staat als het goed is al in het administratiepaneel van je host. Links selecteer je je database in het dropdown menu, en klikt vervolgens eronder op "phpbb3_search_wordmatch". Rechts heb je een tabje handelingen, als je daarop klikt heb je rechts een blokje met onderhoud en een link "controleer tabel".
Tabellen kunnen beschadigd raken als er iets fout gaat bij het wegschrijven van informatie, bijv. door een onderbreking in de verbinding of stroomtoevoer naar de server.. Het gebeurd zelden en is meestal vrij eenvoudig te repareren.
Tabellen kunnen beschadigd raken als er iets fout gaat bij het wegschrijven van informatie, bijv. door een onderbreking in de verbinding of stroomtoevoer naar de server.. Het gebeurd zelden en is meestal vrij eenvoudig te repareren.
Controleer tabel staat helemaal nergens. Onderaan handleidingen staat:
En als ik daarop klik staat er:Extra opties om met tabellen te werken die gelinkt zijn, zijn uitgeschakeld. Om te weten te komen waarom klik hier.
Als ik de tabel bekijk zie ik:PMA Database ... Niet Goed[ Documentatie ]
Basis relatie opties Uitgeschakeld
En als ik op de tabel klik zie ik:phpbb3_search_wordmatch | knopjes | in gebruik
Fout
SQL-query:
SHOW INDEX FROM `phpbb3_search_wordmatch` ;
MySQL retourneerde:
#1016 - Can't open file: 'phpbb3_search_wordmatch.MYD'. (errno: 145)
Klik anders op het tabje "SQL" en voer deze code uit:
REPAIR TABLE `phpbb3_search_wordmatch`;
Gedaan en alles werkt weer, bedankt! Als je me je naam en banknummer pm maak ik een vergoeding aan je over.
Mooi zo!
De support hier is gratis, maar als je wilt mag je wat op Service Team rekeningnummer storten:
viewforum.php?f=70
De support hier is gratis, maar als je wilt mag je wat op Service Team rekeningnummer storten:
viewforum.php?f=70
Bedankt.Stort je donatie op rekeningnummer ---- ten name van -----, onder vermelding van phpBB.nl Service Team + naam van de persoon die je geholpen heeft. Bedankt!