Homepage past niet aan

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Jim
Contacteer:

Homepage past niet aan

Bericht door Jim » 16 jan 2008, 19:23

Ik heb via de Tutorial op Phpbbservice.nl een extra pagina aangemaakt op mijn installatie (http://forum.phpbbservice.nl/viewtopic.php?f=3&t=2698)
Het werkte wel voor een keer, maar als ik het HTML-bestand aanpas komt het wel in het HTMLbestand te staan, mijn veranderingen. Maar niet op pagina waar de header bovenzit.

Hier wel >> http://eredivisienederland.gratishosted ... epage.html
Maar hier, waar hij moet niet >> http://eredivisienederland.gratishosted ... epage2.php

Buiten dat is de header ook veel groter qua tekst :|
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Niek
Contacteer:

Re: Homepage past niet aan

Bericht door Niek » 16 jan 2008, 20:26

Als je de template cache leegt onder Stijlen ==> Templates veranderd de pagina dan wel zoals je hebt aangegeven.

En betreft de header die vergroot wordt weergegeven. Ik weet niet of het een fout is die je zelf hebt gemaakt of een fout in de handleiding van phpbbservice.
In onze wiki staat een gelijk soort artikel. Als je het daar eens mee probeert, wordt de header dan wel juist weergegeven.
Extra pagina
Groetjes Niek

Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.

Salomon

Bericht door Salomon » 16 jan 2008, 20:26

Voor een tutorial op phpBBservice kan je daar ook beter support vragen?

Overigens, heb je de buffer geleegd :roll:

Jim
Contacteer:

Bericht door Jim » 16 jan 2008, 20:51

Niek schreef:Als je de template cache leegt onder Stijlen ==> Templates veranderd de pagina dan wel zoals je hebt aangegeven.

En betreft de header die vergroot wordt weergegeven. Ik weet niet of het een fout is die je zelf hebt gemaakt of een fout in de handleiding van phpbbservice.
In onze wiki staat een gelijk soort artikel. Als je het daar eens mee probeert, wordt de header dan wel juist weergegeven.
Extra pagina
1. Hoe doe je dat, ik kan alleen mijn buffer legen op de voorpagina van mijn ACP
2. Met het artikel in de wiki werkte het niet. Bij die van PHPBBservice wel

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Salomon

Bericht door Salomon » 16 jan 2008, 20:52

1: Dat is ook precies wat je moet doen.
2: Wat werkte er niet dan?

Jim
Contacteer:

Bericht door Jim » 16 jan 2008, 21:03

Salomon schreef:1: Dat is ook precies wat je moet doen.
2: Wat werkte er niet dan?
1. Dan heb ik dat dus gedaan :P
2. Er kwam niks tevoorschijn.

Gesloten