heeeel veel errors met updaten naar 3.0

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
josjuwah

heeeel veel errors met updaten naar 3.0

Bericht door josjuwah » 18 jan 2008, 21:29

• Adres van je forum: http://www.252nd.com/forum
    Event. modificaties op je forum:nee
    Wanneer ontstond het probleem?na het proberen van het updaten
    phpBB versie: 3.0.0

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?nee
    Wat is het probleem?
Hallo allen,

wij hebben veel problemen gehad met ons forum in het verleden, dus leek het mij wel handig om deze te updaten , het is versie 2.2.0 en dan uiteraard de planning was om naar 3.0.0 te updaten, ik heb alles gedaan zoals het in de handleiding stond, en daarna de update, maar krijg ik de volgende foutmeldingen :

Warning: main() [function.main]: Unable to access ./../includes/session.php in /data/members/paid/2/5/252nd.com/htdocs/www/forum/install/index.php on line 159

Warning: main(./../includes/session.php) [function.main]: failed to open stream: No such file or directory in /data/members/paid/2/5/252nd.com/htdocs/www/forum/install/index.php on line 159

Warning: main() [function.main]: Unable to access ./../includes/session.php in /data/members/paid/2/5/252nd.com/htdocs/www/forum/install/index.php on line 159

Warning: main(./../includes/session.php) [function.main]: failed to open stream: No such file or directory in /data/members/paid/2/5/252nd.com/htdocs/www/forum/install/index.php on line 159

Warning: main() [function.include]: Failed opening './../includes/session.php' for inclusion (include_path='.:/data/apache/php/mmp_lib:/data/session') in /data/members/paid/2/5/252nd.com/htdocs/www/forum/install/index.php on line 159

Warning: main() [function.main]: Unable to access ./../includes/acm/acm_file.php in /data/members/paid/2/5/252nd.com/htdocs/www/forum/install/index.php on line 161

Warning: main(./../includes/acm/acm_file.php) [function.main]: failed to open stream: No such file or directory in /data/members/paid/2/5/252nd.com/htdocs/www/forum/install/index.php on line 161

Warning: main() [function.main]: Unable to access ./../includes/acm/acm_file.php in /data/members/paid/2/5/252nd.com/htdocs/www/forum/install/index.php on line 161

Warning: main(./../includes/acm/acm_file.php) [function.main]: failed to open stream: No such file or directory in /data/members/paid/2/5/252nd.com/htdocs/www/forum/install/index.php on line 161

Warning: main() [function.include]: Failed opening './../includes/acm/acm_file.php' for inclusion (include_path='.:/data/apache/php/mmp_lib:/data/session') in /data/members/paid/2/5/252nd.com/htdocs/www/forum/install/index.php on line 161

Warning: main() [function.main]: Unable to access ./../includes/cache.php in /data/members/paid/2/5/252nd.com/htdocs/www/forum/install/index.php on line 162

Warning: main(./../includes/cache.php) [function.main]: failed to open stream: No such file or directory in /data/members/paid/2/5/252nd.com/htdocs/www/forum/install/index.php on line 162

Warning: main() [function.main]: Unable to access ./../includes/cache.php in /data/members/paid/2/5/252nd.com/htdocs/www/forum/install/index.php on line 162

Warning: main(./../includes/cache.php) [function.main]: failed to open stream: No such file or directory in /data/members/paid/2/5/252nd.com/htdocs/www/forum/install/index.php on line 162

Warning: main() [function.include]: Failed opening './../includes/cache.php' for inclusion (include_path='.:/data/apache/php/mmp_lib:/data/session') in /data/members/paid/2/5/252nd.com/htdocs/www/forum/install/index.php on line 162

Warning: main() [function.main]: Unable to access ./../includes/utf/utf_tools.php in /data/members/paid/2/5/252nd.com/htdocs/www/forum/install/index.php on line 164

Warning: main(./../includes/utf/utf_tools.php) [function.main]: failed to open stream: No such file or directory in /data/members/paid/2/5/252nd.com/htdocs/www/forum/install/index.php on line 164

Warning: main() [function.main]: Unable to access ./../includes/utf/utf_tools.php in /data/members/paid/2/5/252nd.com/htdocs/www/forum/install/index.php on line 164

Warning: main(./../includes/utf/utf_tools.php) [function.main]: failed to open stream: No such file or directory in /data/members/paid/2/5/252nd.com/htdocs/www/forum/install/index.php on line 164

Warning: main() [function.include]: Failed opening './../includes/utf/utf_tools.php' for inclusion (include_path='.:/data/apache/php/mmp_lib:/data/session') in /data/members/paid/2/5/252nd.com/htdocs/www/forum/install/index.php on line 164

Warning: main() [function.main]: Unable to access ./../includes/functions_install.php in /data/members/paid/2/5/252nd.com/htdocs/www/forum/install/index.php on line 165

Warning: main(./../includes/functions_install.php) [function.main]: failed to open stream: No such file or directory in /data/members/paid/2/5/252nd.com/htdocs/www/forum/install/index.php on line 165

Warning: main() [function.main]: Unable to access ./../includes/functions_install.php in /data/members/paid/2/5/252nd.com/htdocs/www/forum/install/index.php on line 165

Warning: main(./../includes/functions_install.php) [function.main]: failed to open stream: No such file or directory in /data/members/paid/2/5/252nd.com/htdocs/www/forum/install/index.php on line 165

Fatal error: main() [function.require]: Failed opening required './../includes/functions_install.php' (include_path='.:/data/apache/php/mmp_lib:/data/session') in /data/members/paid/2/5/252nd.com/htdocs/www/forum/install/index.php on line 165

ik zou het fijn vinde als iemand wist hoe ik dit kon fixe

mvg, Joshua

Salomon

Re: heeeel veel errors met updaten naar 3.0

Bericht door Salomon » 18 jan 2008, 21:32

De map includes is niet goed geupload, doe dat eens opnieuw?

josjuwah

Bericht door josjuwah » 18 jan 2008, 21:39

ik heb alleen een rar file met daarin de map install en docs gekregen...includes zegt mij niet zoveel

josjuwah

Bericht door josjuwah » 18 jan 2008, 21:44

die staat in update>new, update>old

maar ik heb hem nu al 4 x opnieuw geupload, en een maat van mij heeft het ook al geprobeert te uploaden en kreeg nog steeds hetzelfde ?

fulleffect
Contacteer:

Bericht door fulleffect » 18 jan 2008, 23:23

volgens mij werkt je forum gewoon hoor?? ik zie tenminste een 3.0 forum als ik op je link klik??

josjuwah

Bericht door josjuwah » 18 jan 2008, 23:38

jah klopt ik heb het werkend gekregen...alleen heb ik nu het probleem dat ik geen nieuw topic meer kan openen, als ik op bevestig druk dan duurt het laden heel lang en krijg uiteindelijk een timeout...iemand idee ?

Gamemaniak
Contacteer:

Bericht door Gamemaniak » 19 jan 2008, 13:28

Dat ligt volgens mij niet aan phpBB maar aan je server ;)

Gesloten