Forum uitschakelen met berichtgeving
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forum uitschakelen met berichtgeving
Hoe kan ik mijn forum uitschakelen en een berichtje achterlaten op het board.
groeten van Mozes
Re: Forum uitschakelen met berichtgeving
BIj Instellingen Forum op Uitschakelen Ja drukken en daaronder de tekst invoeren die dan zichtbaar word.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Bedankt voor je snelle reactie.
Kan ik dit later weer ongedaan maken?
Kan ik dit later weer ongedaan maken?
groeten van Mozes
Door het weer op Nee te zetten.
Misschien een domme reactie...... ben een beetje bang dat alles definitief zal verdwijnen.
Er wordt vermeld"
Log niet uit wanneer je het forum uitschakelt, je kunt namelijk niet meer inloggen!
Dus als je het forum uitschakelt, terwijl je ingelogd sta, dan is dat vokomen veilig?
Heeft dat ook geen konsekwenties als je de computer uitschakeld.
Heb geen idee.
Er wordt vermeld"
Log niet uit wanneer je het forum uitschakelt, je kunt namelijk niet meer inloggen!
Dus als je het forum uitschakelt, terwijl je ingelogd sta, dan is dat vokomen veilig?
Heeft dat ook geen konsekwenties als je de computer uitschakeld.
Heb geen idee.
Nee, dat kan verder geen kwaad. Je kan je daarna gewoon inloggen en in het beheerderspaneel komen op de ouderwetse manier. Jij en je mods kunnen verder nog gewoon het forum bezoeken 

Hartstikke bedankt!! 
blijf het eng vinden

blijf het eng vinden

Het is gewoon een kwestie van proberen, en anders helpen we je uit de brand.mozes schreef:Hartstikke bedankt!!
blijf het eng vinden
Inderdaad, mocht het fout gaan, kun je het altijd nog handmatig in de database aanpassen, dus probeer het gewoon!Lucas schreef:Het is gewoon een kwestie van proberen, en anders helpen we je uit de brand.

groeten van Mozes