ip niet correct

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
lordofthestrings15

ip niet correct

Bericht door lordofthestrings15 » 07 nov 2003, 16:59

Je raadt het al, ik heb nog een probleem ondervonden, sedert het gebruik van dit pakket.
Stel, je gaat als moderator op eigen forum kijken, naar ip van een user, Blijkt op mijn forum de foutmelding te zitten voor dit ip:laat ons zeggen, marlouiske :lol: ........
daaronder, berichten van gebruikers die op dit ip hebben gepost... een hele waslijst users, die irl niets maar dan ook niks met elkaar te maken hebben.Laat staan dat ze op dezelfde pc zouden zitten.
Soms staan er zelfs de admins hun naam bij,wat nog minder mogelijk is.
Hebben jullie dit ook?Het is alsof alle users elkaar ip hebben, wat niet mogelijk is.
als ik bij mezelf test, wel, mijn ip lijkt op geen kanten, op de ip, die op het board wordt weergegeven.
Doen die problemen zich ook voor, bij eerdere versies dan de 2.0.6?
als een moderator dus met een lastigaard zit, die hij verdenkt meerdere nicks aan te maken, kan ie nooit zeker zijn, of dit het geval is nu.
Het heeft zich nog niet voorgedaan, maar ik denk vooruit..

SPyKoN
Contacteer:

Bericht door SPyKoN » 07 nov 2003, 17:03

weird. Maar ik begrijp niet echt je probleem. Kun je je ff wat meer verduidelijken en indien een link geven

lordofthestrings15

Bericht door lordofthestrings15 » 07 nov 2003, 17:27

Misschien iets te moeilijk uitgelegd?
ik kijk nu als moderator in eigen forum, en klik rechtsboven op de ipweergave

ik zal even copy paste doen dan, en de users hun naam weglaten, wat hun privacy een beetje ten goedee komt, alhoewel...
:roll:

een willekeurige post, vorige week, user, een newbie.. ip:

IP voor dit bericht
213.224.83.136 [ 14 Berichten ] [ Zoek IP op ]

Berichten van gebruikers op dit IP
user1 [ 26 Berichten ]

user2 [ 14 Berichten ]

user3 en mod [ 9 Berichten ]

user4 en mod[ 7 Berichten ]

user5 en mod [ 3 Berichten ]

user6 [ 2 Berichten ]

user7 [ 2 Berichten ]

user8 en admin [ 1 Bericht ]
___________________________________________________-

Klopt dus geen haar.
De personen zijn niet dezelfde user, ze wonen verspreid in Belgie..
als dat niet wraakroepend is, en onjuist.
Ben ik dan de enige die deze foutmeldingen krijgt op forum?
Laatst gewijzigd door lordofthestrings15 op 07 nov 2003, 17:28, 1 keer totaal gewijzigd.

DaMnNaTiOn
Contacteer:

Bericht door DaMnNaTiOn » 07 nov 2003, 17:28

Misschien gebruikt hij/zij kabel en is de IP elke anders als hij inlogd op de comp.
lastmodified.net

lordofthestrings15

Bericht door lordofthestrings15 » 07 nov 2003, 17:34

Het is alsof dat programma in de war is wat ip's betreft. 8) dat hij zijn eigen users een beetje mixt.
Vreemd als je het mij vraagt.
Maar wel een probleem.
Ik werk ongeveer een weekje of twee nog maar met dit programma,dus, mijn excuses als ik niet echt duidelijk overkom.

Podium4

Bericht door Podium4 » 07 nov 2003, 19:44

lordofthestrings15 schreef:Het is alsof dat programma in de war is wat ip's betreft. 8) dat hij zijn eigen users een beetje mixt.
Maar wel een probleem.
Ik werk ongeveer een weekje of twee nog maar met dit programma,dus, mijn excuses als ik niet echt duidelijk overkom.
Je hoeft je niet druk te maken volgens mij, het is een feit dat kabelaars elke keer een ander ip-adres hebben en ook dat meerdere mensen op een moment onder hetzelfde ip kunnen zitten....
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.

James

Bericht door James » 08 nov 2003, 09:49

podium4 schreef:
lordofthestrings15 schreef:Het is alsof dat programma in de war is wat ip's betreft. 8) dat hij zijn eigen users een beetje mixt.
Maar wel een probleem.
Je hoeft je niet druk te maken volgens mij, het is een feit dat kabelaars elke keer een ander ip-adres hebben en ook dat meerdere mensen op een moment onder hetzelfde ip kunnen zitten....
Meerdere mensen? Het IP-adres is uniek hoor. Het mag dan wel dynamisch zijn, de kans dat 5 mensen die mekaar kennen hetzelfde IP hebben op eenzelfde dag is zogoed als nihil.

Gesloten