Ik heb nog niet vaak met phpBB gewerkt. Op dit moment ben ik bezig met een nieuw forum. Ik heb de k9base style gedownload en standaard gemaakt.
Nu krijg ik alleen de buttons niet zichtbaar op het forum. (bijvoorbeeld de 'wijzig'- button, 'reageer'- button 'citeer'- button enz)
Als ik een nieuw onderwerp wil starten krijg ik bijvoorbeeld niet de button 'New Topic', of 'Nieuw Onderwerp'. In plaats daarvan staat er dit:
Als ik naar het beheerderspaneel ga, tabblad 'stijlen' kies, en bij afbeeldingsets k9base 'wijzingen' klik, bijvoorbeeld 'Nieuw onderwerp [en]' kies, staat de afbeelding er gewoon. De afbeeldingsbreedte en hoogte is goed ingesteld (ook als ik het automatisch laat instellen krijg ik nog geen afbeeldingen te zien). Wie weet wat ik moet veranderen?
Ik heb ook nog een probleem met het logo. Ik heb een achtergrond ingesteld, + het logo. Het logo is 600x80 pixels, maar het logo wordt automatisch verkleind naar 300x80 pixels. Als ik weer het zelfde doe als bij de buttons (stijlen --> afbeeldingset k9base wijzingen --> hoofdlogo --> 600x80 pixels) lukt het niet. Het logo blijft 300x80 pixels. Hoe kan ik dit instellen?
En dan de laatste vraag: Als iemand zich wil registreren, staat er automatisch een stuk tekst, ook als iemand zijn of haar account moet activeren krijgt diegene een automatische tekst in zijn/haar mail. Kan je deze teksten ook wijzingen?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Alvast bedankt,
Anne