Bee schreef:Jan schreef:Nederlanders, op de autosnelweg in Belgie...
"Nou, we gaan gezellig uiterst links 120 rijden..."

Je mag toch niet harder, en aangezien ze al flitsen als je 3 kilometer of meer te hard rijdt, tjaaaaaa

De huidige methode van flitsen is niet accuraat genoeg om je bij 3 km/u al te flitsen. Er zit namelijk een correctie van 10 % op dacht ik. Wat je in theorie toelaat 132 te rijden, en wetend dat geen enkele auto te hoog is ge-ijked (spelling) kan de teller gerust op 135 zonder dat je een betaling zult krijgen. De reden waarom ze niet accuraat is dacht ik te zijn dat je nooit 100 % de positie kunt bepalen en de tijd bepalen. Beetje zoals kwantum deeltjes.
Overigens kunnen ze je niet flitsen als je 340+ rijd. 240 lukt nog wel

. Maar in België is volgens mij geen enkele weg lang genoeg om "veilig" aan die snelheid te komen zonder straalmotor uit je koffer

want overal zijn wel putten en andere verkeershobbels

.
Ja en wie weet de flitspalen niet staan, in de ring rond roeselare staat aan ieder verkeerslicht 1 ... heel hard onthouden moet je niet :p Overigens zijn meeste flitspalen niet eens "geladen", als ze dat zijn kun je het zien aan het slot die er extra aanhangt, en een groene schijn in de camera ... maar om die dingen te merken moet je meestal wel trager rijden dan mag dus erg nuttige tips zijn het niet