En welke code zou ik dan moeten invullen voor de kleuren die hier op dit forum bij de forumregels gebruikt worden? Alvast bedankt
Kleur "Forum regels" aanpassen
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Kleur "Forum regels" aanpassen
In welk bestandje kan ik de kleur van de balk en het lettertype van de forumregels aanpassen? Het pas nu namelijk helemaal niet bij de forum kleuren en het is vrij lastig te lezen.

En welke code zou ik dan moeten invullen voor de kleuren die hier op dit forum bij de forumregels gebruikt worden? Alvast bedankt
Jeroen
Re: Kleur "Forum regels" aanpassen
Zoek in
En verander de color naar de kleur die je wilt. De kleuren zijn op het moment in jouw files natuurlijk anders. Maar dit is een standaard-file dus zoek maar gewoon div.rules op en verander dan de kleuren. 
styles/prosilver/theme/colours.css naar:Code: Selecteer alles
div.rules {
background-color: #ECD5D8;
color: #BC2A4D;
}
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!