- Modificatie & Versie:
Directe link naar de modificatie:
Adres van je forum: http://www.htcforum.nl/forum/
phpBB versie: 3.04
Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd?
Wat is het probleem?
Ik zoek een mod waarmee ik in een post van een user een moderator opmerking kan plaatsen. Hier op phpbb.nl heb je dat met die gele vlakjes maar dat is van phpbb.nl zelf heb ik begrepen? Ik zoek in ieder geval iets wat er op lijkt.
Moderator opmerking
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Moderator opmerking
Re: Moderator opmerking
Gewoon een BBcode aanmaken in het beheerderspaneel en het vakje niet aanvinken. Dan deze wijzigingen doorvoeren. 

Voormalig Support Teamlid
Is daar een standaard bbcode voor?
Je kan iets maken als:
Gebruik:
Kijk maar hoe je het doet. Gewoon wat HTML maken en daar sommige variabelen in gebruiken.
Code: Selecteer alles
[mod={TEXT2}]{TEXT1}[/mod]
<div class="rules"><div class="inner"><span class="corners-top"><span></span></span><strong>Notitie door {TEXT2}:</strong><br />
{TEXT1}
<span class="corners-bottom"><span></span></span></div></div>
[mod=RickR86]Ontopic graag![/mod]
Kijk maar hoe je het doet. Gewoon wat HTML maken en daar sommige variabelen in gebruiken.

Dan krijg ik wel een bericht, maar niet zo'n vlakje er omheen. Ik gebruik trouwens AcidTech Lime, ik weet niet of dat nog verschil maakt?
Ah, je gebruikt een SubSilver2-gebasseerde stijl. Euhm...
? 
<div style="padding: .2em .5em; font-size: .8em; width: 500px; background: #FFF; color: #FF0000;"><strong>Notitie door {TEXT2}:</strong><br />
{TEXT1}</div>

Thx voor de snelle hulp:) Hij werkt nu goed. Ik heb alleen nog een klein vraagje, is het ook mogelijk om ronde hoeken te krijgen? Dit past namelijk beter bij de stijl 

In principe niet nee, gezien je geen stijl hebt die op prosilver is gebasseerd. Je zou zelf wat kunnen spelen met afbeeldingen enzo, maar dan wordt het al gauw vrij lastig voor een BBcode. 

Ok dan ga ik daar nog naar kijken. Bedankt voor de hulp!
Ik heb die wijzigingen van de 2e post nog door gevoerd, maar users kunnen nog steeds die bbcode gebruiken.
Die heb ik dus al gedaan 

Ook met de goede BBcode? Dan zou het g'woon moeten werken. 

De code die je een paar posts eerder hebt gegeven.
Ja. maar die link moet je wel volgen, die maakt de BBcode namelijk admin/moderator-only 

Ja dat heb ik gedaan, met de bbcode die je mij gaf.
misschien is het een goed idee om deze code voor beheerders/moderators hier in zijn complete omvang neer te zetten zodat iemand die deze wil gebruiken op een centrale plaats alle code wijzigingen heeft?