Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
Geboers.net
Bericht
door Geboers.net » 23 mar 2003, 10:50
Hallo,
Ik heb een probleem? Na het verwijderen van de Birthday Hack zijn mijn avatars niet goed meer. Als ik naar mijn profiel ga en dan selecteer "bekijk gallery" dan zie ik alle avatars uit de standaard groep, selecteer ik dan bijvoorbeeld de groep disney dan krijg ik de fout ! Invalid Session? Dus zogauw als ik iets selecteer uit het pulldown menu dan krijg ik de fout "invalid session".
Ik heb de volledige stappen van de birtday hack doorgelopen maar dan achterste voren, en dus alles weer terug gezet en werkte tot dit toe goed.
Iemand enig idee?
-
FlorisD
-
Contacteer:
Bericht
door FlorisD » 23 mar 2003, 10:54
Ik zou als ik jou was alle oorspronkelijke bestanden van PhpBB terugzetten. Als je nog andere mods hebt geinstalleerd, moet je die dan wel weer opnieuw installeren.
Het is wat werk, maar dan weet je zeker dat het is opgelost.
Verder kan ik namelijk ook niet bedenken wat er fout zou zijn.

-
Geboers.net
Bericht
door Geboers.net » 23 mar 2003, 10:59
Had ik ook al in gedachten zoiets... maar heb er namelijk wel een aantal mods overheen geinstalleerd... maar jah ! Zo is het einde denk ik zoek!
Toch bedankt!
-
w0lfie.be
-
Contacteer:
Bericht
door w0lfie.be » 23 mar 2003, 11:08
Denk ook dat je best weer van de originele bestanden vertrekt. Waarschijnlijk heb je wel alles van die birthday mod weggedaan, maar opverlapte dat iets met een andere mod of weet ik veel, en heb je op die manier iets te veel weggedaan, al was het maar enkele tekentjes...