Hoeveel gasten online BEWERKEN :p

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
pagi

Hoeveel gasten online BEWERKEN :p

Bericht door pagi » 24 apr 2009, 21:37

• Adres van je forum: http:// http://jongeren-forum.co.cc/
    phpBB versie: 3.0.4

Is het mogelijk dat er altijd minimaal 2/3/4/5 gasten ofzo online zijn? Dus dat het niet dood lijkt ( het forum ). :)? Kan je dat ergens aanpassen?

// En ik wil staan bij meest online bezoekers : 200 :P ofzo

David
Contacteer:

Re: Hoeveel gasten online BEWERKEN :p

Bericht door David » 24 apr 2009, 21:39

Waarom zou je, je forum beter voor doen dat dat het in werkelijkheid is? Als je graag meer leden wil dan kun je beter op een andere manier proberen meer leden te krijgen.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

pagi

Bericht door pagi » 24 apr 2009, 21:40

Ik wil dat het niet dood lijkt. Want dat lijkt het soms ik zou wel eens standaard 1 minimaal gast online willen hebben.

David
Contacteer:

Bericht door David » 24 apr 2009, 21:48

pagi schreef:Ik wil dat het niet dood lijkt. Want dat lijkt het soms ik zou wel eens standaard 1 minimaal gast online willen hebben.
Oke dat snap ik;) Maar als je nu zorgt dat er meer mensen naar je forum komen. Je hebt nu ook 15 leden, als je nu zorgt dat je meer leden krijgt. Dan is het als goed is niet meer zo snel dood op je forum. Op mijn forum is het soms ook dood;) maar goed soms heb je dat wel eens en soms heb je 3 a 4 mensen online ;)

Maar goed verder ontbreekt het me aan kennis op je verder te helpen;)
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Gesloten