Hoi,
Bestaat er een mogelijkheid dat de admin en/of modjes de tijd aanpast van een bepaald bericht?
Redenen:
Ik heb een onderwerp waar een bepaald iets een week lang in de schijnwerpers staat.
Het eerste bericht komt op maandag , om vervolgens iedere dag een aanvulling te schrijven.
Maar ondertussen komen er natuurlijk reacties van andere leden.
Nu zouden we graag de dagen maandag, dinsdag, ect. Onder elkaar krijgen dat uit eindelijk bericht 1 t/m 7 de week dagen vormen, en daarna alle reacties pas.
Maw eerste bericht komt op maandag 12:00
Een volgend bericht van de onderwerp starter kom op dinsdag, hoe kan ik dan zorgen dat dat bericht de tijd krijgt van maandag 12:01
Heb hier al z'n beetje alles doorgespit en op phpbb.com maar vindt niet echt iets.
Gebruikers berichttijd aanpassen.
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Gebruikers berichttijd aanpassen.
[BETA] Change Post Time 0.0.2
Het is beta, dus er kunnen zeker nog fouten in steken.
Verder worden er meestal gewoon 7 posts na elkaar geplaatst, of gewoon de eerste gewijzigd. Op die manier hoef je niets te veranderen ..
Het is beta, dus er kunnen zeker nog fouten in steken.
Verder worden er meestal gewoon 7 posts na elkaar geplaatst, of gewoon de eerste gewijzigd. Op die manier hoef je niets te veranderen ..
Bedankt!Dark Inca schreef:
Ik ga het eens proberen.
PS
Maar als bericht xx naar de 2e plaats moet ivm reacties lukte me het niet.
En de geleden kunnen maar tot 1 uur hun berichten wijzigen.
@PS
check eens: ACP->instellingen berichten->Beperk wijzigtijd:
check eens: ACP->instellingen berichten->Beperk wijzigtijd:
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
Ja ok die optie staat met opzet op 60 minuten
Jammer maar de [BETA] Change Post Time 0.0.2 werkt niet goed.
Heel het topic doorlopen, maar ik blijf ook na de aandragingen met een niet goed werkende mod zitten..
Voor mij waren er dus al met het zelfde probleem wat niet opgelost is.
Dus gaan we nog eens verder zoeken.

Jammer maar de [BETA] Change Post Time 0.0.2 werkt niet goed.
Heel het topic doorlopen, maar ik blijf ook na de aandragingen met een niet goed werkende mod zitten..
Voor mij waren er dus al met het zelfde probleem wat niet opgelost is.
Dus gaan we nog eens verder zoeken.