downloaden vanaf mijn site
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

downloaden vanaf mijn site
ik wil graag dat ze kunene dl vanaf mijn site. hoe doe ik dat en moet ik daar nog een progje voor hebben?
Daarvoor zoek je best eens een download mod.
Kan je zeker en vast vinden op phpbbhacks.
Kan je zeker en vast vinden op phpbbhacks.
Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» Access - The Party Concept!
» w0lfie.be
Maar zo moeilijk is dat toch niet? Alles staat duidelijk uitgelegd in de README bestanden.
En 'k behandel liever alles via het forum, zodat ik niet steeds hetzelfde zou moeten typen als iemand hetzelfde probleem heeft
En 'k behandel liever alles via het forum, zodat ik niet steeds hetzelfde zou moeten typen als iemand hetzelfde probleem heeft

Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» w0lfie.be
Ik ken die mod niet hoor... Heb die ook niet nodig. Is trouwens veel te gevaarlijk vind ik om over je trafieklimiet te gaan...
Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» w0lfie.be
Dat is webruimte. Heeft nix te maken met het verkeer dat je mag hebben.dubock2 schreef:ik heb toch 50 mb.
Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» w0lfie.be
-
- Contacteer:
nee..
Wat wolfie.be bedoeld is dat je (meestal) een traffic-limiet hebt, dat betekent dat je bijvoorbeeld 2 Gigabyte aan data mag generen met je website. Als je nou een of ander populair bestandje op je site gaat zetten, bijvoorbeeld een filmpje of een mp3 bestand en je bestand wordt ontzettend veel gedownload, dan gaat het behoorlijk hard met het genereren van data zodat je gauw je limiet haalt.
Volgens mij bedoel je dit of niet, wolfie.be ?
Robert
Volgens mij bedoel je dit of niet, wolfie.be ?
Robert
Re: nee..
Correct! Ik heb ooit een rekening gekregen van meer dan €500 gekregen voor het overschrijden van mn limiet. Vandaar de angst van zulke zaken...robert_waanders schreef:Volgens mij bedoel je dit of niet, wolfie.be?
Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» w0lfie.be
-
- Contacteer:
oh..
Oh, da's schrikken, ik heb mijn site draaien bij een hostingprovider met een fair-use policy, dat scheelt denk ik een hele hoop... provider heet 001hosting.nl.
Robert
Robert
Re: oh..
Wees gerust, ik ben na die rekening onmiddellijk verhuist van provider... Die vorige provider was niet helemaal netjes bezig. Was nogal van het bedriegerige type, maar na mijn klacht heeft hij veel veranderd maar heb ik toch neen bedankt gezegd om mijn account te verlengenrobert_waanders schreef:Oh, da's schrikken, ik heb mijn site draaien bij een hostingprovider met een fair-use policy, dat scheelt denk ik een hele hoop... provider heet 001hosting.nl.

BTW: Had slechts 500mb verkeer per maand... Nu 2 GB
Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» w0lfie.be
Wolfie klopt het als ik zeg dat je vBulletin gebruikt of tenminste een template die er op lijkt...
Viel mij op
Viel mij op

[+] Isento at DeviantArt
Waar?Leipo schreef:Wolfie klopt het als ik zeg dat je vBulletin gebruikt of tenminste een template die er op lijkt...
Viel mij op

Heb drie forums draaien...
Op mn eigen site is het XMB
Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» w0lfie.be
Dan zal ik die wel bedoelen...in ieder geval de link onder je naam achter Homepage: daar het forum van.. 

[+] Isento at DeviantArt
Ah, das dus XMB forum.
Is een goed forum. Maar phpbb is niet slechter of beter denk ik.
Is een goed forum. Maar phpbb is niet slechter of beter denk ik.
Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» w0lfie.be
Zelf vind ik het niet echt ZO super mooi maar zal best goed werken aan de functies te zien
[+] Isento at DeviantArt
Dat het niet mooi is, komt doorda'k nog altijd maar een tijdelijke template gebruik. Heb nog altijd de tijd (en zin) gevonden om mn uiteindelijke template te ontwikkelen... Maja, die stomme school he...Leipo schreef:Zelf vind ik het niet echt ZO super mooi maar zal best goed werken aan de functies te zien
Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» w0lfie.be