Mislukte overdachten Filezilla bij updaten naar 3.0.5

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
joept
Contacteer:

Mislukte overdachten Filezilla bij updaten naar 3.0.5

Bericht door joept » 08 aug 2009, 12:35

• Adres van je forum: http://dogsforum.nl/forum
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?
    phpBB versie: 3.0.5

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Wat is het probleem?
Hoi,

Ik ben voor Maaike het forum dogsforum.nl/forum aan het updaten naar 3.0.5.
Ik heb dit al vaak genoeg bij andere forums gedaan en ook bij mijn eigen forum. Maar het wil nu niet lukken.
Ik heb het Automatische Update pakket gedownload vervolgens upload ik het, maar bij het 19e bestand gaat het mis. Er komen bestanden in Filezilla te staan in 'mislukte overdrachten' met als melding erbij: Fatal error

De host is: phpBBhost forumhosting
De host is dus ingesteld op, phpBB waarom gaat het dan toch mis?
Zie Whois: http://sidn.nl/ace.php/c,727,43,,,,Is_d ... &zoek.y=16

..

Kevin
Contacteer:

Re: Mislukte overdachten Filezilla bij updaten naar 3.0.5

Bericht door Kevin » 08 aug 2009, 12:59

Pakket limiet bereikt misschien, anders zou je verwachten dat het probleem zich in filezilla afspeelt en niet zozeer phpbb gerelateerd is.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

joept
Contacteer:

Bericht door joept » 08 aug 2009, 13:50

Ik heb je host een mail gestuurd:
Ik kreeg het volgende terug:
Beste,

gebruik smartftp om te uploaden: u maakt teveel gelijktijdige connecties en dat ziet onze firewall/beveiliging als een gevaar.

Met vriendelijke groeten,

Ron Warris
Ik heb toen dus maar smartFTP gedownload, maar hier gaat het ook fout, Smart FTP zegt: 'retry'
Eigenlijk komt dat dus op het zelfde neer als 'Mislukte overdrachten'
Ik wacht anders wel een uur ofzo, misschien ziet de Firewall (als dat het probleem is) mij dan niet meer als een gevaar.

Joep

ivobeegden
Contacteer:

Bericht door ivobeegden » 08 aug 2009, 15:45

lastig probleem van de host.

Ik heb dit ook gehad bij een host met een website.

mogelijk teveel connecties is mogelijk. Maar kan ook zijn dat je tegen je limiet aan zit dan geeft het bij sommige hostings data problemen. ( ik neem aan dat je een backup hebt gemaakt en kijk eens hoeveel mb je al zit.)

Vraag even als ze een aantal uur uitstel doen dat jij je update kan doen. Mocht je over je limiet gaan mogelijk ook even er over heen kunt gaan. ( bij sommige werkt dit per mail hun vragen niet, wel telefonisch).

ik zelf gebruik ws_ftp Fillezilla gebruik ik ook werkt ook prima.
Afbeelding

Cheers Ivo :mrgreen:

joept
Contacteer:

Bericht door joept » 08 aug 2009, 15:57

Ja ik zou dat even proberen, maar ik heb zo vaak het updatet pakket geupload, maar iedere keer ging het fout, dat nu het hele forum van slag is, had ik natuurlijk nooooit moeten doen!

Oplossing
Maar ik heb een oplossing bedacht, ik ga phpBB opnieuw installeren, vervolgens ga ik alleen deze tabbelen overzetten naar de nieuwe phpBB installatie:
_posts
_topics
_topics_posted
_users
_users_group
_forums

Dan moet het probleem denk ik opgelost zijn, maar ik ga wel naar een andere host! Zodra ik dit probleem heb opgelost, want ik kan niet eens meer normaal een updatet van phpBB uitvoeren!

Joep

ivobeegden
Contacteer:

Bericht door ivobeegden » 08 aug 2009, 16:06

joept schreef:Ja ik zou dat even proberen, maar ik heb zo vaak het updatet pakket geupload, maar iedere keer ging het fout, dat nu het hele forum van slag is, had ik natuurlijk nooooit moeten doen!

Oplossing
Maar ik heb een oplossing bedacht, ik ga phpBB opnieuw installeren, vervolgens ga ik alleen deze tabbelen overzetten naar de nieuwe phpBB installatie:
_posts
_topics
_topics_posted
_users
_users_group
_forums

Dan moet het probleem denk ik opgelost zijn, maar ik ga wel naar een andere host! Zodra ik dit probleem heb opgelost, want ik kan niet eens meer normaal een updatet van phpBB uitvoeren!

Joep
Dat is grote opschoning :lol: jammer dat de host het niet aan kan. *spam*

Ik was zelf aan het loere hoe de update moet zou jij me wat tips kunnen geven ?
viewtopic.php?f=40&t=51227
veel ervaring alleen met het forum niet :lol:

Gesloten