No new posts verpest opmaak

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
djfred

No new posts verpest opmaak

Bericht door djfred » 29 okt 2009, 11:50

• Adres van je forum: http://djfred.100webspace.net/
    Event. modificaties op je forum:geen
    Wanneer ontstond het probleem?nvt
    phpBB versie: 3.0.5

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Style
    Wat is het probleem?
Geachte Forumleden,

Als eerste zal ik me voorstellen. Mijn naam is Djfred. Recent kwam ik op een goed idee voor een forum op het gebied van housemuziek. Eentje met een onderwerp die er nog niet is. Nu ben ik mij aan het oriënteren op een phpbb forum en heb, om het allemaal uit te zoeken en er mee te leren omgaan, in eerste instantie een gratis forum met hosting genomen.

Op dit moment probeer ik een gratis style te installeren die ik heb gedowload. Ik heb het al bij met meerdere styles geprobeerd. Alleen het probleem waar ik tegen aanloop is dat het forum na het installeren van het style de opmaak lelijk maakt met No new posts, zie het forum http://djfred.100webspace.net/. De uitlijning van de onderwerpen verspringt. Weet iemand hoe ik dit op moet lossen?

Alvast hartelijk dank!

Djfred
..

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: No new posts verpest opmaak

Bericht door Paul » 29 okt 2009, 12:09

Admin -> forums -> kies instellingen voor dat forum -> verwijder de tekst bij forum image.

Firefox heeft dit door een bug in firefox zelf automatische ingevuld.

djfred

Bericht door djfred » 29 okt 2009, 12:23

Het werkt! Dankje Paul

ENROC
Contacteer:

Bericht door ENROC » 30 okt 2009, 15:34

Klopt het dat jij je forum voor iedereen open hebt staan? Want als ik op "house" klik en dan op "New Topic" kan ik als NIET member toch berichten plaatsen...
Beheerder van het YONEX Forum

djfred

Bericht door djfred » 30 okt 2009, 21:44

Ja dat klopt idd! goed dat je het zegt. Dit is een tijdelijk forum want het is de eerste keer dat ik het maak. Dit soort fouten dingen probeer ik nu te leren. Bedankt voor de opmerking!

Gesloten