zoekfunctie

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
odil
Contacteer:

zoekfunctie

Bericht door odil » 02 dec 2009, 11:55

Hoi,

Ik heb een eindejaarwedstrijd lopen waarbij mooie prijzen te winnen zijn (tussen 150 en 600 euro) en ik wil dat de deelnemers een beetje moeite moeten doen maar ik zie dat ze de zoekfunctie gebruiken en dit zou ik nu even willen uitschakelen, kan dit op een gemakkelijke manier om hem later terug te gebruiken.

Groetjes

+++ EDIT +++

Opgelost, het kan aangegeven worden in de permissies of je de zoekfunctie wil gebruiken of niet.

- KipZilla -

Re: zoekfunctie

Bericht door - KipZilla - » 02 dec 2009, 12:49

even de search.php weghalen van server?

update: had de edit niet gezien.
Ik haat regeltjesgeile mensen ;)

odil
Contacteer:

Bericht door odil » 02 dec 2009, 16:47

Search.php van de server halen is geen oplossing want je haalt heel wat problemen in huis, het enige wat kan is permissies op neen zetten.

AirWarrior

Bericht door AirWarrior » 02 dec 2009, 19:02

Makkkelijker is om naar je beheerders paneel te gaan en dan bij algemeen >links onder op zoek instellingen te klikken en daar je zoek functie uit te schakelen.

Schakel zoekfunctie in:
Schakelt de zoekfunctie voor gebruikers in, inclusief zoeken naar gebruikers.
Signed by:
AirWarrior
Heb fun in het leven, neem niet alles serieus.

Gesloten