Geen notificaties na update 3.0.7

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
ENROC
Contacteer:

Geen notificaties na update 3.0.7

Bericht door ENROC » 11 mar 2010, 18:29

• Adres van je forum: http://badminton.yyforum.nl
    Event. modificaties op je forum: Géén
    Wanneer ontstond het probleem? Na de update van 3.0.6 naar 3.0.7
    phpBB versie: 3.0.7-PL1

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Nee, op de update na dan.....
    Wat is het probleem?
Ik heb onlangs de update uitgevoerd ban 3.0.6 naar 3.0.7, maar na deze update krijgen de leden van het forum géén email meer als ze zijn geabonneer op een bericht of forum.
Ik heb natuurlijk eerst op dit forum gezocht en ben daar toen deze topic tegengekomen: viewtopic.php?p=408249#p408249

Ik heb de cron.php ververst met een zuivere file, maar het mag helaas niet baten. Het probleem blijft zich voordoen en de leden vinden het dan ook vervelend dat ze deze email niet krijgen, als er een bericht is geplaatst in de rubriek die ze in de gaten willen blijven houden.

Wie heeft dit probleem ook of gehad en heeft er een oplossing voor? :(

Natuurlijk heb ik het forum wel geupdate naar 3.0.7-PL1 en alles werkt verder zoals het hoort. Echter alleen niet de email. Mass-mail werkt overigens wel goed, dat is al uitgebreid getest.

..
Beheerder van het YONEX Forum

Gesloten