Ik draaid nu op forum versie 3.05 en zou graag willen gaan updaten naar de laatste. nu heb ik een paar vragen:
ik zou graag iedereen overzetten naar 1 taal (engels) nu wordt er vaak nederlands gebruikt. maar ik vind het makkelijker om de standaardtaal engels te gebruiker. Kan ik dan gewoon 1 taal weggooien?
als ik een sprong maak van 2 versies moet ik dan per versie de databse updates doen, of kan ik alleen de database update van 3.07?
..
forum updaten
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: forum updaten
Je kan in het beheerderspaneel bij foruminstellingen eerst de standaard taal op Engels zetten, en daarna het Nederlandse taalpakket verwijderen, dan wordt automatisch voor iedereen de andere taal ingesteld.jochem25 schreef:ik zou graag iedereen overzetten naar 1 taal (engels) nu wordt er vaak nederlands gebruikt. maar ik vind het makkelijker om de standaardtaal engels te gebruiker. Kan ik dan gewoon 1 taal weggooien?
Op deze pagina kan je de forumversie selecteren die je nu draaid (3.0.5 dus), dan krijg je bij update package automatisch het juiste update pakket en kan je dus in één keer naar 3.0.7-PL1.jochem25 schreef:als ik een sprong maak van 2 versies moet ik dan per versie de databse updates doen, of kan ik alleen de database update van 3.07?
Jeroen
oke dank je,
maar voor dat update; ik wilde eigenlijk alles even clean op een webservertje weer opbouwen met van alles de laatste versies (ik draai ook een paar mods waaronder een gallery). En dan alles behalve de config te uploaden naar mijn site.
maar voor dat update; ik wilde eigenlijk alles even clean op een webservertje weer opbouwen met van alles de laatste versies (ik draai ook een paar mods waaronder een gallery). En dan alles behalve de config te uploaden naar mijn site.
Als je geen MODs hebt aangebracht is dat geen probleem. Je moet dan inderdaad wel "los" je database bijwerken door install/database_update.php te draaien. Dit kan in "1 keer", het update-script zal kijken bij welke versie je database hoort en alle benodigde wijzigingen aanbrengen om hem up to date te brengen.
Dutch Open Projects
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail