Uitloggen na uitschakelen board

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Vraagteken

Uitloggen na uitschakelen board

Bericht door Vraagteken » 15 mar 2003, 20:47

Stel dat ik mijn board uitschakel en daarna uitlog is er dan helemaal niks meer dat ik kan doen om m'n board weer online te krijgen?

Admiral Rob

Bericht door Admiral Rob » 15 mar 2003, 20:51

Waarschijnlijk niet, maar misschien kun je iets in de database doen, maar ik heb geen idee wat.

Aeolus

Bericht door Aeolus » 15 mar 2003, 20:56

je kunt altijd met phpmyadmin in de database het forum weer op actief zetten... ergens in phpmyadmin in de db van je forum staat een phpbb_config of iets wat er op lijkt, daar zoek je even op welke table je precies moet hebben, waarde aanpassen en klaar ben je.
-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !

Vraagteken

Bericht door Vraagteken » 15 mar 2003, 20:57

Ik heb ooit gehoord dat je via phpmyadmin iets kunt doen... weet alleen niet wat... maaruh het is alleen uit voorzorg...

Is het trouwens mogelijk om de tekst die weer gegeven word na het uitschakelen: 'Sorry dit Board is tijdelijk buiten gebruik, probeer het later nog eens.' aan te passen?

Aeolus

Bericht door Aeolus » 15 mar 2003, 20:59

language/lang_dutch/lang_main.php

daar zoek je met de zoekfunctie van je editor die regel tekst op, en pas je aan.
-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------

Vraagteken

Bericht door Vraagteken » 15 mar 2003, 23:01

Het bovenstaande heb ik gedaan...
het gevolg:

Parse error: parse error, unexpected `T_STRING' in /Disk1/www/virtual/brightside.haz.dk/www/phpBB2/language/lang_dutch/lang_main.php on line 120

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /Disk1/www/virtual/brightside.haz.dk/www/phpBB2/language/lang_dutch/lang_main.php:120) in /Disk1/www/virtual/brightside.haz.dk/www/phpBB2/includes/page_header.php on line 460

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /Disk1/www/virtual/brightside.haz.dk/www/phpBB2/language/lang_dutch/lang_main.php:120) in /Disk1/www/virtual/brightside.haz.dk/www/phpBB2/includes/page_header.php on line 466

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /Disk1/www/virtual/brightside.haz.dk/www/phpBB2/language/lang_dutch/lang_main.php:120) in /Disk1/www/virtual/brightside.haz.dk/www/phpBB2/includes/page_header.php on line 467

Aeolus

Bericht door Aeolus » 15 mar 2003, 23:12

kun jij de regels 118 tot en met 122 van de lang_main.php eens even hierneer zetten? als je geen regelnummers neer kan zetten is het hele document ook goed...

Vraagteken

Bericht door Vraagteken » 15 mar 2003, 23:18

Het is al opgelost... ik had 't een btje verkl**t toen ik die regel met anderen vergeleek klopte het niet helemaal... sorry dak jullie er mee heb lastig gevallen.

Maaruh weer ff terug over het uitloggen na het uitschakelen... er staat toch gewoon een link naar het adminpaneel onder het bericht "Board is tijdelijk buiten gebruik blabla" ik zie het ook net pas... maar ik zie nu het probleem na het uitschakelen dus niet meer zoals aangegeven in het adminpaneel.

Aeolus

Bericht door Aeolus » 15 mar 2003, 23:40

eehhh maar als je uitlogt ben je geen admin meer want dan ben je gast... dus is die link naar het adminpaneel er ook niet meer ;)

Vraagteken

Bericht door Vraagteken » 16 mar 2003, 00:03

ow daar zit 't 'm dus in dus als ik ingelogt blijf dmv cookies kan het wel...

Edit:
Sorry hoor maar ik heb nog 's gekeken... ik zie altijd een link naar 't admin gedeelte... ook als ik niet ingelogt ben... als ik er dan op klik krijg ik een inlog schermpje te zien.

Aeolus

Bericht door Aeolus » 16 mar 2003, 09:06

hmmmmm dat zou kunnen... dat je pc mischien nog iets onthoudt... ik weet het niet... maar als dat zo is is het handig in ieder geval

Nila
Contacteer:

Bericht door Nila » 16 mar 2003, 10:06

vraagteken schreef:ow daar zit 't 'm dus in dus als ik ingelogt blijf dmv cookies kan het wel...

Edit:
Sorry hoor maar ik heb nog 's gekeken... ik zie altijd een link naar 't admin gedeelte... ook als ik niet ingelogt ben... als ik er dan op klik krijg ik een inlog schermpje te zien.
welke versie van phpbb heb je?
SpeelGames.NL Kom Snel!!!

Vraagteken

Bericht door Vraagteken » 16 mar 2003, 14:44

2.0.4

Gesloten