BBcode in topic titel
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

- AirWarrior
BBcode in topic titel
Is er een mod die er voor zorgt dat je BBCode's kan toepassen in de Topic titel?
Signed by:
AirWarrior
Heb fun in het leven, neem niet alles serieus.
AirWarrior
Re: BBcode in topic titel
Niet dat ik weet. Op zich lijkt het me niet zo moeilijk, het is een kwestie van op de blockvar topicrow (in viewforum.php) de BBcode functie toepassen.
Het kan alleen wel complicaties oproepen, bijvoorbeeld met conflicterende opmaak t.o.v. de gewenste opmaak van de topicrij.
Het kan alleen wel complicaties oproepen, bijvoorbeeld met conflicterende opmaak t.o.v. de gewenste opmaak van de topicrij.
- AirWarrior
MMM, jammer maar helaas.
Zou misschien een leuke optie geweest zijn maar als het conflicten gaat geven begin ik er maar niet aan.
Zou misschien een leuke optie geweest zijn maar als het conflicten gaat geven begin ik er maar niet aan.
Signed by:
AirWarrior
AirWarrior
Nu ja, je moet je realiseren dat je met BBcode nogal veel kunt doen. Een tekstkleurtje veranderen of dingen vet, cursief of onderstreept zetten is allemaal niet zo spannend. Een link wordt al vervelender, want de topictitel is al een link naar het topic. Een afbeelding is ook niet zo fijn, want als die afbeelding bijvoorbeeld 1000x1000px is, rukt het heel je opmaak aan gort. En wat te denken van code-tags, quotes, lijsten, en wat je eventueel als custom BBcodes hebt toegevoegd? Om het een beetje in de hand te houden zou je dan een bepaalde selectie van BBcodes moeten toestaan en voor elk van die BBcodes kijken of je de opmaak van je topiclijst ermee aan gort kunt krijgen (denk ook aan combinaties van BBcodes). Als je het niet overhoop krijgt, dan is het goed.
Maar dan kom je dus al op een wat geavanceerdere MOD uit.
Maar dan kom je dus al op een wat geavanceerdere MOD uit.
- AirWarrior
Ik snap hem.
Ik had er nog niet zo ver over nagedacht maar je heb een goed punt.
Was inderdaad de bedoeling voor kleur in de titel te geven.
Het is voor mij geen hot item dus laten we het maar zo.
Ze kunnen nu ook de titel lezen.
Bedankt voor je duidelijkheid.
Ik had er nog niet zo ver over nagedacht maar je heb een goed punt.
Was inderdaad de bedoeling voor kleur in de titel te geven.
Het is voor mij geen hot item dus laten we het maar zo.
Ze kunnen nu ook de titel lezen.
Bedankt voor je duidelijkheid.
Signed by:
AirWarrior
AirWarrior
Als je alleen de kleur wil veranderen is dit misschien iets, had gisteren voor je gezocht, en kwam deze tegen. Dacht dat het niks was, maar nu je over kleur begint dacht ik, ik kaart hem even aan: http://www.phpbb.com/customise/db/mod/f ... r/details/
Ik ken de modificatie zelf niet, dus hoe het werkt weet ik niet!
Ik ken de modificatie zelf niet, dus hoe het werkt weet ik niet!
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
- AirWarrior
Bedankt voor de link David maar is niet helemaal wat ik zocht.
Ik dacht eraan om de Topic titel een kleur te geven om het beter te laten opvallen.
Deze mod die je aangeeft zijn forum titels en categorieën die je een kleur geeft.
Bedankt voor het meedenken.
Ik dacht eraan om de Topic titel een kleur te geven om het beter te laten opvallen.
Deze mod die je aangeeft zijn forum titels en categorieën die je een kleur geeft.
Bedankt voor het meedenken.
Signed by:
AirWarrior
AirWarrior