Toevoegen chat box aan site... welke is nu het best, beter??
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Toevoegen chat box aan site... welke is nu het best, beter??
Ik wil een chatbox aan mijn site toevoegen...
Heeft iemand een suggesies welke ik moet nemen?
(En heel misschien ook nog met een NL. handleiding alleen is dat niet noodzakelijk.)
ja???
Heeft iemand een suggesies welke ik moet nemen?
(En heel misschien ook nog met een NL. handleiding alleen is dat niet noodzakelijk.)
ja???
-
- Contacteer:
smartor
Persoonlijk vindt ik de chatbox van smartor erg goed.. Het maakt gebruik van de mysql database, dus geen java schermpje enzo.. en goed geintegreerd in het forum... ook in een eventuele portal (ook van smartor)
Robert
Robert
Re: smartor
Zou je misschien dan kunnen zeggen waar ik die kan vindenrobert_waanders schreef:Persoonlijk vindt ik de chatbox van smartor erg goed.. Het maakt gebruik van de mysql database, dus geen java schermpje enzo.. en goed geintegreerd in het forum... ook in een eventuele portal (ook van smartor)
Robert

de shoutbox is op zich vrij traag, als je iets tikt duurt het wel een paar seconden voor het er ook staat dus echt lekker chatten is het niet. naar mijn mening kun je het beste de irc chatbox gebruiken die wellicht te vinden is op phpbbhacks.com (waar ik gelijk ff naar kijken zal, wordt vervolgd)
-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !
helaas, ik kan hem nergens meer vinden, hopelijk weet iemand anders hier er raad mee...
-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------
Volgens mij neem je niet echt de moeite om even goed te kijkenkevinos schreef:Jah en waar vind ik die Chat Box daar nu op die site???

Tip: zoek naar het forum met de naam "Download my stuffs"
gr. Spikey
Geen support via pb, email, msn, uw vragen worden niet beantwoord !
Geen support via pb, email, msn, uw vragen worden niet beantwoord !
Jah sorry ik was even te snel....Spikey schreef:Volgens mij neem je niet echt de moeite om even goed te kijkenkevinos schreef:Jah en waar vind ik die Chat Box daar nu op die site???, het is heel simpel te vinden.
Tip: zoek naar het forum met de naam "Download my stuffs"
Ik zal volgende keer wat beter kijken...
Maar ik dacht dat het nu weer niet zou werken omdat er ook al een probleem was met het toevoegen van enkele Moderators....
Met de host: haz.dk.....
Maar toch bedankt!