Backup forum terug zetten
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Backup forum terug zetten
Hallo,
Ik heb van een oud forum een database backup gemaakt en nu een nieuw forum.
Welke dingen uit de database moet ik importeren zodat de forums, categorieën en topics ook op mijn nieuwe forum komen?
Ik heb van een oud forum een database backup gemaakt en nu een nieuw forum.
Welke dingen uit de database moet ik importeren zodat de forums, categorieën en topics ook op mijn nieuwe forum komen?
Re: Backup forum terug zetten
Alles moet je herstellen
Ooh, zijn niet bepaalde tabellen voor de categorieën, forums en topics?
Dan kom je vaak in de problemen met ID, permissies en alles wat er nog meer aan vast zit. Daarom de hele database gebruiken in eventueel in de forum omgeving zaken gaan verwijderen die overbodig zijn.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
Oké, bedankt!
Ik wou dit doen maar ik krijg in phpmyadmin deze error bij importeren:
#1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '?' at line 1
Hoe is die backup precies gemaakt?
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
Met de phpmyadmin van mijn host. Het rare is dat hij wel databases importeert van backups van mijn oude forum.
Zit je met verschillende phpmyadmin versies?
dewaele vastgoed: appartement te koop
Weet ik niet. Maar zelfs als ik een backup maak van een dit forum en hem dan weer importeer werkt het niet.
Post de eerste 10 regels van backup file eens.
Hernoem de file eens naar backup.sql.gz en upload hem dan in phpmyadmin
Dit heeft niet geholpen.
Kan je mij de complete backup mailen naar paul@phpbb.com dan kan ik er even naar kijken hoe het zit precies. De backup niet hier posten.
ik heb het gestuurd! 

Ik zag hem voorbijkomen, heb alleen nog ven geen tijd gehad er verder naar te kijken, ik doe me best er morgenochtend even naar te kijken.
Oké, Bedankt.
(Ik wist niet of ik hier ff moest melden dat ik het gestuurd had dus ik dacht: Post het even.
(Ik wist niet of ik hier ff moest melden dat ik het gestuurd had dus ik dacht: Post het even.