belle13 schreef:ik heb hier nog steeds problemen mee eigenlijk.
ze bij nieuw geregistreerde leden zetten brengt niks op want als ze wel al berichten hebben gepost maar gewoon niet actief deelnemen (langer dan 1maand niks schrijven, wel constant lezen), wil ik hen ook op non-actief.
Het brengt wel iets op, want nieuwe leden kunnen dan maar een beperkt deel van het forum zien als ze nog geen bericht geplaatst hebben.
Standaard zit er geen mogelijkheid in de forumsoftware om leden automatisch non-actief te maken als ze langer dan een bepaalde periode geen berichten geplaatst hebben. Ik heb daar ook geen MOD (modificatie) voor gevonden.
De enige eenvoudige mogelijkheid die ik zie is "Gebruikers opruimen", maar dat werkt met "laatst actief" in de betekenis van aanwezig op het forum en het blijft een handmatige actie via het beheerderspaneel.
belle13 schreef:heb al een groep aangemaakt en ze daarin gezet maar dan kunnen ze nog alles lezen.
pas ik hun permissies aan, dan krijg ik het groene vakje(permissies toegepast) maar nadien staat het terug gewoon en kunnen ze nog alles zien...
Welke permissie stel je dan precies in, met welke waarde?
Kun je dat beschrijven of aan de hand van een screenprint laten zien?
belle13 schreef:pas ik het per groep aan dan krijg ik een rood schermpje waarin vermeld staat dat de permissies niet overschreden kunnen worden...
Ik heb geen idee wat je hier omschrijft. Kun je de letterlijke melding geven of een screenprint met de melding laten zien? Ook is het handig om te weten wat je precies hebt gedaan, bv. PERMISSIES - Forumpermissies groepen - Groep xxxx gekozen - Forum yyyy gekozen - enz.