reclame ?

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
auke201
Contacteer:

reclame ?

Bericht door auke201 » 17 mei 2012, 14:01

• Modificatie & Versie:
    Directe link naar de modificatie:
    Adres van je forum: http://www.uitzendforum.info
    phpBB versie: 3.0.10
    Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd?

Wat is het probleem?
weet iemand of er een mogelijkheid is om reclame aan je forum toe tevoegen ? en zoja kan iemand mij helpen bij de eventuwele instalatie ?~

gr auke

David
Contacteer:

Re: reclame ?

Bericht door David » 17 mei 2012, 14:06

Beste Auke,

Wat bedoel je precies met reclame toevoegen? Er is een modificatie die heet Advertisement managment Hiermee kun je op verschillende plaatsen van je forum een advertentie zetten, dit kan door via het beheerderspaneel advertenties en/of reclame berichten te maken dit kan ook in HTML.

Je geeft alleen wel wat weinig informatie dus weet niet precies wat je precies wilt, wat voor reclame wil je en met welk doel wil je reclame plaatsen? Je hebt natuurlijk niet altijd een modificatie nodig het kan soms ook makkelijk zonden.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

auke201
Contacteer:

Bericht door auke201 » 17 mei 2012, 14:55

beste david

ik wil graag mensen die mij gaan helpen op het forum de mogelijkheid geven een banner of dergelijk te plaatsen op een generale plek op het forum.

dit zijn mensen die via en hun werk/bedrijf direkt verwand zijn aan het onderwerp van mijn forum

voor deze mensen wil ik dus graag een reclame mogelijkheid creeren

ik hoop dat het zo een beetje overkomt wat mijn idee is

gr auke

David
Contacteer:

Bericht door David » 17 mei 2012, 15:53

auke201 schreef:beste david

ik wil graag mensen die mij gaan helpen op het forum de mogelijkheid geven een banner of dergelijk te plaatsen op een generale plek op het forum.
Je kunt met deze modificatie de locatie precies instellen zoals je wilt, je hebt 8 verschillende opties. Bijvoorbeeld: Bovenaan het forum, Onderaan het forum, Onder berichten in topics
auke201 schreef:dit zijn mensen die via en hun werk/bedrijf direkt verwand zijn aan het onderwerp van mijn forum

voor deze mensen wil ik dus graag een reclame mogelijkheid creeren

ik hoop dat het zo een beetje overkomt wat mijn idee is

gr auke
Je wilt echt dat die mensen zelf advertenties kunnen toevoegen? Of is het ook goed dat jij ze zelf moet toevoegen maar hun wel als eigenaar van de advertentie kunt aangeven?

Ik ken namelijk geen modificatie die het mogelijk maakt om leden advertenties te laten plaatsen. Maar goed ik weet ook niet alles en ken ook niet alle modificaties ;)

auke201
Contacteer:

Bericht door auke201 » 17 mei 2012, 17:10

nee ik wil het juist in ijgen beheer houden dus dat ik de advertenties zelf moet toevoegen en volgens mij kan ik de mod die jij opgav daar prima voor gebruike straks is kijken of ik het werkend kan krijgen weet je meschien of die ook is om te zetten naar nl ?

David
Contacteer:

Bericht door David » 17 mei 2012, 19:07

auke201 schreef:nee ik wil het juist in ijgen beheer houden dus dat ik de advertenties zelf moet toevoegen en volgens mij kan ik de mod die jij opgav daar prima voor gebruike straks is kijken of ik het werkend kan krijgen weet je meschien of die ook is om te zetten naar nl ?
Ooh als je de advertenties toch in eigen beheer wilt houden, dan denk ik dat de modificatie die ik heb gegeven precies is wat je zoekt. Hij is in het Nederlands te krijgen kijk maar eens HIER voor de vertaling. Succes met hem werkend krijgen mocht je nog vragen hebben dan horen we het wel!

auke201
Contacteer:

Bericht door auke201 » 17 mei 2012, 22:04

heb ik geinstaleert werkt goed in stijl pro silver krijg hem alleen in xtreme niet zichtbaar imand een idee of dit te maken heefd met ontbrekende bestanden in xtrem stijl ? of anderre oplossing ?

Pola
Contacteer:

Bericht door Pola » 17 mei 2012, 23:43

Je zult de x-treme stijl moeten aanpassen met de instructies voor subsilver2.
HGN op phpbb.com

auke201
Contacteer:

Bericht door auke201 » 18 mei 2012, 00:26

ok is er meschien iemand die dit voor mij kan doen ? ik kan namelijk bepaalde dingen niet vinden

David
Contacteer:

Bericht door David » 18 mei 2012, 08:35

Beste Auke,

Ik zou wel willen helpen, maar ik wil eigenlijk ook dat je het zelf leert ;) Je kunt hier alles vragen en dan kunnen we je alles stap voor stap uitleggen. Wat kan je bijvoorbeeld niet vinden?

auke201
Contacteer:

Bericht door auke201 » 19 mei 2012, 20:56

David schreef:Beste Auke,

Ik zou wel willen helpen, maar ik wil eigenlijk ook dat je het zelf leert ;) Je kunt hier alles vragen en dan kunnen we je alles stap voor stap uitleggen. Wat kan je bijvoorbeeld niet vinden?

sorry voor de late reaktie moest werken

ik ga er mee aan de slag en als ik er echt niet uit kom hoor je van me wel dank voor alle hulp

nog een vraag is het meschien mogelijk om msn kontakt te krijgen met je ?~

David
Contacteer:

Bericht door David » 20 mei 2012, 09:04

auke201 schreef:
David schreef:Beste Auke,

sorry voor de late reaktie moest werken

ik ga er mee aan de slag en als ik er echt niet uit kom hoor je van me wel dank voor alle hulp

nog een vraag is het meschien mogelijk om msn kontakt te krijgen met je ?~
Nee sorry, support wordt alleen op het forum gegeven... Als andere mensen toevallig het zelfde probleem hebben of de zelfde vraag dan kunnen hun ook nog wat leren van de uitleg op het forum. Daarnaast kijk hier op het forum meerdere mensen mee, dus als ik het niet weet kan iemand anders je misschien wel helpen!

Plaats reactie