- Modificatie & Versie:
Directe link naar de modificatie:
Adres van je forum: http://www.uitzendforum.info
phpBB versie: 3.0.10
Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd?
Wat is het probleem?
gr auke
Je kunt met deze modificatie de locatie precies instellen zoals je wilt, je hebt 8 verschillende opties. Bijvoorbeeld: Bovenaan het forum, Onderaan het forum, Onder berichten in topicsauke201 schreef:beste david
ik wil graag mensen die mij gaan helpen op het forum de mogelijkheid geven een banner of dergelijk te plaatsen op een generale plek op het forum.
Je wilt echt dat die mensen zelf advertenties kunnen toevoegen? Of is het ook goed dat jij ze zelf moet toevoegen maar hun wel als eigenaar van de advertentie kunt aangeven?auke201 schreef:dit zijn mensen die via en hun werk/bedrijf direkt verwand zijn aan het onderwerp van mijn forum
voor deze mensen wil ik dus graag een reclame mogelijkheid creeren
ik hoop dat het zo een beetje overkomt wat mijn idee is
gr auke
Ooh als je de advertenties toch in eigen beheer wilt houden, dan denk ik dat de modificatie die ik heb gegeven precies is wat je zoekt. Hij is in het Nederlands te krijgen kijk maar eens HIER voor de vertaling. Succes met hem werkend krijgen mocht je nog vragen hebben dan horen we het wel!auke201 schreef:nee ik wil het juist in ijgen beheer houden dus dat ik de advertenties zelf moet toevoegen en volgens mij kan ik de mod die jij opgav daar prima voor gebruike straks is kijken of ik het werkend kan krijgen weet je meschien of die ook is om te zetten naar nl ?
David schreef:Beste Auke,
Ik zou wel willen helpen, maar ik wil eigenlijk ook dat je het zelf leertJe kunt hier alles vragen en dan kunnen we je alles stap voor stap uitleggen. Wat kan je bijvoorbeeld niet vinden?
Nee sorry, support wordt alleen op het forum gegeven... Als andere mensen toevallig het zelfde probleem hebben of de zelfde vraag dan kunnen hun ook nog wat leren van de uitleg op het forum. Daarnaast kijk hier op het forum meerdere mensen mee, dus als ik het niet weet kan iemand anders je misschien wel helpen!auke201 schreef:David schreef:Beste Auke,
Ik zou wel willen helpen, maar ik wil eigenlijk ook dat je het zelf leertJe kunt hier alles vragen en dan kunnen we je alles stap voor stap uitleggen. Wat kan je bijvoorbeeld niet vinden?
sorry voor de late reaktie moest werken
ik ga er mee aan de slag en als ik er echt niet uit kom hoor je van me wel dank voor alle hulp
nog een vraag is het meschien mogelijk om msn kontakt te krijgen met je ?~