- Adres van je forum: http://forum.renault5alpineturbo.com
phpBB versie:3.0.10
Wat is het probleem?
'wrapcentre' openen??
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

'wrapcentre' openen??
Re: 'wrapcentre' openen??
Niemand die een antwoord heeft op mijn vraag? 

Het zou kunnen komen doordat je vraag niet duidelijk is.
Wat bedoel je met een "apart scherm"? Ik neem niet aan dat je de header en footer in één window wilt hebben en de inhoud in een ander window...
Wat bedoel je met een "apart scherm"? Ik neem niet aan dat je de header en footer in één window wilt hebben en de inhoud in een ander window...
HGN op phpbb.com
Ik zal graag dmv een link op de mainpage van mijn site, een pup-up scherm willen laten openen met daarin alleen het onderwerp, dus zonder header en footer. Ik weet niet of dit mogelijk is, maar vind dit persoonlijk mooier en zeker voor de reden dat ik het wil gaan toepassen.
Dus elk onderwerp steeds in een nieuw venster?!
Maar op je mainpage staan geen onderwerpen, maar een overzicht van de forums. Binnen die forums staan de onderwerpen.
HGN op phpbb.com
Op de mainpage staat een link naar tekoop, deze wil ik in een pup-up scherm laten openen en dan zonder de header en footer. De link naar het forum is goed en opent het forum in een nieuw scherm.
Het begint wat duidelijker te worden. Je had het niet over je main page gehad, dus ik was alleen maar op de aangegeven link geweest: http://forum.renault5alpineturbo.com
Het is wel mogelijk om het forum "Te koop/Te koop gevraagd: Renault 5 Alpine of 5 Alpine Turbo + onderdelen" vanaf de main page te openen zonder header en footer. Het probleem is dan alleen dat wanneer je via je forum naar dat "Te koop" forum gaat, je binnen het venster blijft en dan ook het forum ziet zonder header en footer.
Ik zie zo 1,2,3 geen eenvoudige oplossing.
Het is wel mogelijk om het forum "Te koop/Te koop gevraagd: Renault 5 Alpine of 5 Alpine Turbo + onderdelen" vanaf de main page te openen zonder header en footer. Het probleem is dan alleen dat wanneer je via je forum naar dat "Te koop" forum gaat, je binnen het venster blijft en dan ook het forum ziet zonder header en footer.
Ik zie zo 1,2,3 geen eenvoudige oplossing.
HGN op phpbb.com
Oke bedankt, sorry voor de onduidelijke uitleg. Ik wist niet hoe ik het het beste kon uitleggen. Ik kan beter alles laten zoals ik het nu gedaan heb dan?
- marian0810
- Contacteer:
Je zou dat ene forum ook zijn eigen stijl kunnen geven met een eigen (versimpelde) header en footer.
Hoe bedoel je dit precies? Kan je me een eindje op weg helpen, hoe maak ik zo'n bladzijde en is dat te combineren met de rest van het forum?
Dat was ook de oplossing waar ik aan dacht. Het betekent dan wel dat ook als je via het forum naar "Te koop..." gaat, je de vereenvoudigde header/footer ziet.Pola schreef:Het is wel mogelijk om het forum "Te koop/Te koop gevraagd: Renault 5 Alpine of 5 Alpine Turbo + onderdelen" vanaf de main page te openen zonder header en footer.
Je kopieert dan de template bestanden die je voor je forum gebruikt naar een nieuwe stijlfolder en verwijdert uit overall_header.html en overall_footer.html alles wat je niet wilt tonen. In /<nieuwe stijl>/style.cfg verander je de naam, evenals in /<nieuwe stijl>/template/template.cfg. Dan upload je die stijl naar /styles op je server.
Bij het forum "Te koop..." kun je dan een vaste stijl kiezen in het beheerderspaneel.
Beheerderspaneel - FORUMS - klik op het edit icoontje
HGN op phpbb.com
Mede dankzij Pola en zijn raad is het me gelukt. Ik heb het me zelf wel iets moeilijker gemaakt, maar aan het forum veranderd niets, zolang je aangemeld bent. Ben je niet aangemeld dan krijg je een vrij leeg scherm met daarin alleen de topic's.
Hoe heb ik het nu gedaan: extra style geinstalleerd, welke het zelfde is als de style die ik gebruikt voor het 'normale' forum. Deze heb ik 'tekoop' genoemd. Daarna heb ik de style bewerkt met : <!-- IF S_USER_LOGGED_IN --><!-- ENDIF --> . Alles wat een bezoeker van alleen het 'tekoop' gedeelte niet hoefde te zien heb ik daarmee omsloten. Ik moet alleen de afbeeldingen nog aanpassen in het tekoop gedeelte.
Hoe heb ik het nu gedaan: extra style geinstalleerd, welke het zelfde is als de style die ik gebruikt voor het 'normale' forum. Deze heb ik 'tekoop' genoemd. Daarna heb ik de style bewerkt met : <!-- IF S_USER_LOGGED_IN --><!-- ENDIF --> . Alles wat een bezoeker van alleen het 'tekoop' gedeelte niet hoefde te zien heb ik daarmee omsloten. Ik moet alleen de afbeeldingen nog aanpassen in het tekoop gedeelte.