[gesplitst] hoe verwijder ik gebruiker ?

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
alianz

[gesplitst] hoe verwijder ik gebruiker ?

Bericht door alianz » 18 jun 2012, 17:07

Het is niet mijn bedoeling om te bumpen, vond het onnodig om voor mijn vraag een nieuw onderwerp aan te maken omdat mijn vraag gerelateerd is aan deze vraag.

Stel ik verwijder een gebruiker en kies in het dropdown menu voor de optie: Laat berichten staan. Worden deze berichten dan geanonimiseerd?

Thanks,

David
Contacteer:

Re: hoe verwijder ik gebruiker ?

Bericht door David » 18 jun 2012, 19:41

alianz schreef:Het is niet mijn bedoeling om te bumpen, vond het onnodig om voor mijn vraag een nieuw onderwerp aan te maken omdat mijn vraag gerelateerd is aan deze vraag.

Stel ik verwijder een gebruiker en kies in het dropdown menu voor de optie: Laat berichten staan. Worden deze berichten dan geanonimiseerd?

Thanks,
De naam van het gebruikersaccount zal gekoppeld blijven aan de geplaatste berichten, maar dan zonder profiel gegevens.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

marian0810
Contacteer:

Re: [gesplitst] hoe verwijder ik gebruiker ?

Bericht door marian0810 » 19 jun 2012, 10:18

alianz schreef:vond het onnodig om voor mijn vraag een nieuw onderwerp aan te maken
Voortaan toch liever wel doen :)

Gesloten