Ik beb bezig om de ezportal van smartor te installeren. nou is het *.tpl bestand (portal_body.tpl) 30kb groot geworden. Is dit een beetje te behappen voor de normale modemer ? Of moet ik toch op zoek naar iets anders ?
Wat is normaal de grootte van een behoorlijk grote pagina ?
Maximale bestandsgrootte om goed te kunnen laden
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
-
- Contacteer:
geen probleem
Dit is allemaal geen probleem... Het modem zal dit bestand niet door de lijn heen gaan zitten trekken, Het bestand is nodig om een website te genereren, dit gebeurt op de web-server, deze stuurt alleen de output naar de gebruiker toe... Geen enkel probleem dus...
Er zijn zelfs grotere bestanden te vinden in phpBB, ook geen probleem..
slaap maar rustig
Robert
slaap maar rustig

Robert
-
Re: geen probleem
Hihi. ik slaap altijd goed, Robert. (daarom ben ik om 0:58 onlinerobert_waanders schreef:Dit is allemaal geen probleem... Het modem zal dit bestand niet door de lijn heen gaan zitten trekken, Het bestand is nodig om een website te genereren, dit gebeurt op de web-server, deze stuurt alleen de output naar de gebruiker toe... Geen enkel probleem dus...
slaap maar rustig![]()
Robert

het TPL bestand wordt 100% geladen denk ik, omdat de gehele output zichtbaar is. Bij b.v. een language template wordt dit niet helemaal geladen.
Zou het erg zijn ?
-
- Contacteer:
.
Ik heb op mijn forum veel modemers, heb laatst gevraagd of mensen last hadden van traag laden of andere snelheids-issues, Niemand had noemenswaardige problemen en bijna iedereen vond het forum lekker snel.. dus..
Robert
Robert