Beste,
Ik ben bezig met mijn eigen phpbb forum in combinatie met mijn eigen homepagina en nieuwspagina. Als ik nu inlog en wacht totdat hij weer helemaal geredirect is en ik druk dan in mijn navigatie menu op een link dan word hij automatische uitgelogd, maar als ik bv. op mijn naam druk of op een forum titel dan blijf ik wel ingelogd.
Ik denk dat dit wil moet liggen aan de instellingen want op mijn localhost doet hij het wel.
Iemand een idee?
Instellingen verkeerd of verkeerde code?
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Instellingen verkeerd of verkeerde code?
Kijk je cookie instelling eens goed na.
Die heb ik al 100x bewerkt om te kijken wat er fout aan zou kunnen zijn, maar helaasJohn P schreef:Kijk je cookie instelling eens goed na.

Misschien wat meer informatie geven en een linkje naar je website zou kunnen helpen.
Nou, laat maar zitten, uit het niets doet het ineens
, zou het misschien kunnen liggen aan de cache van je browser, dat die eerst geleegd moet worden voordat je server- en cookie instellingen werken?
Toch bedankt,
Rick

Toch bedankt,
Rick