Geachte forum leden,
Op mijn forum kunnen we enkele bestanden openen via een link.
Er wordt dan een extra venster geopend met daarin het word document, maar daar heb ik nu even een vraag over.
Indien iemand dit doet kan hij meteen het document aanpassen en opslaan op zijn eigen PC.
Dit is NIET de bedoeling
Vraag.
Moet ik nu het document zelf beveiligen als zijnde "Alleen leesbestand" of kan ik via het forum ook iets instellen dat het alleen opent meer niet (dus niet de mogelijkheid heeft om op te slaan).
Of opslaan in het forum als een pdf file, probleem hier is echter van dat als ik die open hij naar een venster vullend pagina gaat en je vervolgens in de browser met pijltje terug naar het forum moet.
Met andere woorden.
Bij een doc. opent een klein extra venster wat niet het geval is bij een pdf maar het forum verdringt en je dan weer met pijltje terug moet klikken om naar het forum te gaan.
Hoor graag van jullie
Will
Het downloaden van een document beveiligen
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2