hoe kan ik mijn wachtwoord veranderen voor mijn beheerspaneel?
http://hulpcomputerforum.be
wachtwoord
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
- Theriddler
- Contacteer:
Re: wachtwoord
het wachtwoord voor het beheerders paneel (admin paneel) is gewoon je eigen wachtwoord die je ook gebruikt om op het forum in te loggen, deze kun je in je gebruikerspaneel gewoon veranderen.
Iedereen die in het admin paneel kan heeft dus zijn eigen wachtwoord.
Iedereen die in het admin paneel kan heeft dus zijn eigen wachtwoord.
ja ik heb dat geprobeerd maar lukt niet
heb dit veranderd en op versturen geklikt en als ik deze dan in vul staat er ongeldig dus terug naar de oude
wat ik wel opmerk ik krijg geen activatielink toegestuurd op het opgegeven email adres.dus dat is toch in email instellingen?
heb dit veranderd en op versturen geklikt en als ik deze dan in vul staat er ongeldig dus terug naar de oude
wat ik wel opmerk ik krijg geen activatielink toegestuurd op het opgegeven email adres.dus dat is toch in email instellingen?
Voldoet het wachtwoord aan de door jouw ingestelde eisen?
Het e-mail adres hoef je niet in te vullen als jij alleen je wachtwoord wilt wijzigingen
Het e-mail adres hoef je niet in te vullen als jij alleen je wachtwoord wilt wijzigingen
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
gelukt via mijn profielinstelling daarna op gebruikers beheren geklikt dan kwam ik op mijn profiel en mijn wachtwoord veranderd
thx iedereen
thx iedereen