pmmen werkt niet

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
kristoffff

pmmen werkt niet

Bericht door kristoffff » 19 aug 2013, 16:28

• Adres van je forum: Moet toch niet? http://
    Event. modificaties op je forum: Watte??
    Wanneer ontstond het probleem? Net tijdens testen met een test account
    phpBB versie: 3.0.11

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Ja mods geinstalleerd, maar die zijn allemaal 3.0.11 compatibel, ik wil geen risico's lopen. Voor de rest alles standaard.
    Wat is het probleem?
Als geregistreerde leden een pm willen sturen krijg ik dit als foutmelding:
Helaas, maar het is je niet toegestaan om deze functie te gebruiken. Je dient te zijn geregistreerd en moet mogelijk meer posten om deze functie te mogen gebruiken.

Ik wil dat ieder lid gewoon kan pmm'n. Waar staan die opties om in te schakelen? Beheerder kan gewoon wel pms sturen.

David
Contacteer:

Re: pmmen werkt niet

Bericht door David » 19 aug 2013, 16:35

Ik denk dat nieuw geregistreerde gebruikers deze melding krijgen. Omdat de PB functie voor deze groep is uitgeschakeld, dit is gedaan om misbruik te voorkomen. Iemand zou zich kunnen registreren alleen maar om PB te versturen, zie het als een extra beveiliging. Je kunt twee dingen doen:

1.) De groepspermissies van de groep nieuw geregistreerde gebruikers aanpassen
2.) De groep nieuw geregistreerde gebruikers uitschakelen

Afhankelijk van wat jij het prettigst vind ;)
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

kristoffff

Re: pmmen werkt niet

Bericht door kristoffff » 19 aug 2013, 16:38

Oh nee, ik laat die dan maar toch gewoon mooi staan hoe die is. Want die veiligheid is ook wel nodig.

Gesloten