Ik wil de permissies zo instellen dat berichten alleen verwijderd kunnen worden door de poster zelf, maar hoe doe ik dat?
Wat wordt er precies bedoeld met "private"? Betekent dat soms de poster zelf alleen?
En betekent "all" de niet geregistreerde bezoekers? Waarschijnlijk wel of niet?
M.a.w. ik moet even weten wat "all" en "private" nu precies is.
Permissies
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Private betekent dat het voor leden is van een privé groep/forum en zoals je zelf al zei, all betekent iedereen, dus ook niet geregistreerde bezoekers.
Om alleen gebruikers hun eigen berichten te laten verwijderen moet je de permissies op "reg" zetten.
Admins en Moderators kunnen altijd verwijderen/wijzigen, moderators natuurlijk alleen van het forum(s) waar ze mod van zijn.
Om alleen gebruikers hun eigen berichten te laten verwijderen moet je de permissies op "reg" zetten.
Admins en Moderators kunnen altijd verwijderen/wijzigen, moderators natuurlijk alleen van het forum(s) waar ze mod van zijn.
gr. Spikey
Geen support via pb, email, msn, uw vragen worden niet beantwoord !
Geen support via pb, email, msn, uw vragen worden niet beantwoord !
Oke thanks,Spikey schreef:Private betekent dat het voor leden is van een privé groep/forum en zoals je zelf al zei, all betekent iedereen, dus ook niet geregistreerde bezoekers.
Ed