Foutmeldingen bij registreren nieuw lid

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
stylz123

Foutmeldingen bij registreren nieuw lid

Bericht door stylz123 » 05 jan 2015, 16:28

• Adres van je forum: http://forum.kleinehondenclub.nl
    Event. modificaties op je forum:foutmeldingen
    Wanneer ontstond het probleem?na installatatie
    phpBB versie:3.0.12

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?Allen de taal aangepast van Engels naar NL
    Wat is het probleem?
Onlangs heb ik PHPBB voor het eerst geinstalleerd. Als ik een nieuwe gebruiker wil registeren krijg ik de volgende meldingen.

PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 1312: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)

Wie zou mij kunnen helpen?
Laatst gewijzigd door David op 05 jan 2015, 16:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp verplaatst van 3.1 Support naar 3.0 Support

David
Contacteer:

Re: Foutmeldingen bij registreren nieuw lid

Bericht door David » 05 jan 2015, 16:31

Welkom op phpbb.nl :)

Het gaat dus om een nieuw forum, dat je recent geïnstalleerd hebt? Hoe heb je het forum precies geïnstalleerd?
Wijziging: Toevoeging:
Inmiddels heb ik al gezien waar het aan ligt, je gebruikt de vertaling voor phpBB3.1 voor 3.0.12 en dat gaat natuurlijk niet werken. De vertaling die jij moet gebruiken kan je hier downloaden je kan dan het beste even de huidige Nederlandse vertaling verwijderen, eerst via je beheerderspaneel, daarna pas je taalbestanden en dan opnieuw het pakket uploaden en installeren.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

stylz123

Bericht door stylz123 » 05 jan 2015, 17:35

Hi David,

dank je voor je snelle feedback. Ik kom er echter nu achter dat ik niet meer in mijn boardsettings kom:-(
Ik kan dus de default taal niet aanpassen.
Ik krijg een grijs scherm als ik boardsettings (forum instellingen probeer te benaderen) met deze fouten.

PHP Notice: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 1312: Undefined index: tz_zones
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 1312: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/adm/index.php on line 150: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/adm/index.php on line 152: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/adm/index.php on line 153: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/adm/index.php on line 154: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)

Ik heb de debugger nu aangezet en krijg allemaal foutmeldingen

[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/index.php on line 118: Undefined index: TOTAL_POSTS_OTHER
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/index.php on line 119: Undefined index: TOTAL_TOPICS_OTHER
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/index.php on line 120: Undefined index: TOTAL_USERS_OTHER
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4295: Undefined index: REG_USER_TOTAL
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4291: Undefined index: HIDDEN_USERS_ZERO_TOTAL_AND
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4295: Undefined index: GUEST_USER_TOTAL
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4305: Array to string conversion
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4539: Array to string conversion
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4569: Undefined index: NO_NEW_PM
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4694: Undefined index: tz
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)

Hellpp haha.
Laatst gewijzigd door marian0810 op 06 jan 2015, 01:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: berichten samengevoegd - http://www.phpbb.nl/algemene_voorwaarden#3.5

David
Contacteer:

Bericht door David » 05 jan 2015, 17:40

Dat was te verwachten, hoe heb je het forum geïnstalleerd? Verwijder anders het Nederlandse taalpakket en upload het 3.0.12 pakket waarvan ik eerder de link al gaf. Hopelijk is dat genoeg om de foutmeldingen op te lossen ;)

p.s. dat kan dan zonder het eerst via het beheerderspaneel te verwijderen

El torro
Contacteer:

Bericht door El torro » 05 jan 2015, 17:42

Blijkbaar heb je ook de stijl aangepast?
Wil je daar even details over geven?

David
Contacteer:

Bericht door David » 05 jan 2015, 17:43

El torro schreef:Blijkbaar heb je ook de stijl aangepast?
Wil je daar even details over geven?
De stijl heeft er in dit geval niets mee te maken, zijn taalpakket klopt niet die is bedoelt voor 3.1 en niet voor 3.0.12 ;)

stylz123

Bericht door stylz123 » 05 jan 2015, 17:47

Ik zit bij strato..Ik heb het forum via hun Appwizard geinstalleerd. Ook heb ik een andere stijl gebruikt indd.
Kan ik de taal wijzigen via de FTP?

David
Contacteer:

Bericht door David » 05 jan 2015, 17:50

Ja, in de map language vind je alle taalpakketten, het is trouwens afgeraden om je forum met one-click installatie te installeren, deze geven vaak problemen. Blijkbaar kloppen hun pakketten niet en zijn ze voorzien van de verkeerde vertaling... mits je toevallig zelf de verkeerde hebt geüpload natuurlijk ;)

stylz123

Bericht door stylz123 » 05 jan 2015, 17:51

Het werkt weer! Dank je wel!:-)

David
Contacteer:

Bericht door David » 05 jan 2015, 17:52

Dat ziet er een stuk beter uit, graag gedaan ;)

El torro
Contacteer:

Bericht door El torro » 05 jan 2015, 18:04

De stijl heeft er in dit geval niets mee te maken, zijn taalpakket klopt niet die is bedoelt voor 3.1 en niet voor 3.0.12
Maar TS schreef
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?Allen de taal aangepast van Engels naar NL
Als er dan opeens een andere stijl staat is het wel wat vreemd natuurlijk, vandaar mijn vraag om extra info.

Maar was dus niet nodig, blij dat het weer werkt. :D

Gesloten