[KIJK] Muisje Forum

Bezig met een stijl voor je website? Of voor heel de community? Laat hem ons zien.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Maxx

Muisje Forum

Bericht door Maxx » 24 jul 2003, 19:37

http://www.muisje-forum.nl

Ik ben nog niet helemaal tevreden over de knoppen (zelf gemaakt) en wil kijken of er iemand is die mooiere voor me kan maken. Maar over de functionaliteiten (reacties in profiel, vele eenduidige smilies, etc.) ben ik zeer tevreden.

Carlo Claessen

Bericht door Carlo Claessen » 24 jul 2003, 19:46

mooie rustige kleuren combi die je gebruikt
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien

Maxx

Bericht door Maxx » 24 jul 2003, 19:56

carloclaessen schreef:mooie rustige kleuren combi die je gebruikt
Serieus of juist niet? Kreeg namelijk van iemand anders te horen dat het te veel contrast gaf. En ben niet zo goed in kleuren bij elkaar zoeken (ben ook nog niet echt tevreden over de kleuren voor sticky en mededeling topics).

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 25 jul 2003, 08:44

Dat blauw past absoluut niet bij de achter grond. het is zelf heel rustig maar met die achtergrond er bij is het weer heel druk.

Carlo Claessen

Bericht door Carlo Claessen » 25 jul 2003, 10:03

simpelscript schreef:Dat blauw past absoluut niet bij de achter grond. het is zelf heel rustig maar met die achtergrond er bij is het weer heel druk.
sluit ik me bij aan
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien

Maxx

Bericht door Maxx » 25 jul 2003, 16:32

simpelscript schreef:Dat blauw past absoluut niet bij de achter grond. het is zelf heel rustig maar met die achtergrond er bij is het weer heel druk.
Het wit bedoel je, neem ik aan. Wat voor kleur zou je dan aanraden? Een lichte tint blauw ofzo?

Carlo Claessen

Bericht door Carlo Claessen » 25 jul 2003, 20:35

pastel blauwe of zoiets ja zou niet misstaan

Maxx

Bericht door Maxx » 29 jul 2003, 11:08

Ik heb het aangepast, zowel de achtergrondkleur als de kleuren van de postvelden en de quotes (kreeg tips over kleurenblinden die de zwarte tekst op blauwe velden niet konden lezen etc.).

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 29 jul 2003, 12:01

dat ziet er al beter uit.
Ik vind de images van post reactie en nieuw onderwerp niet mooi. evenals de plaatjes onder je bericht met profiel, msn, pm en dergelijke.

Maxx

Bericht door Maxx » 02 aug 2003, 12:29

webdev schreef:dat ziet er al beter uit.
Ik vind de images van post reactie en nieuw onderwerp niet mooi. evenals de plaatjes onder je bericht met profiel, msn, pm en dergelijke.
Ben er ook niet tevreden over, maar wilde wat anders dan de standaard.

Susan
Contacteer:

Re: Muisje Forum

Bericht door Susan » 02 aug 2003, 18:23

Maxx schreef:http://www.muisje-forum.nl

Ik ben nog niet helemaal tevreden over de knoppen (zelf gemaakt) en wil kijken of er iemand is die mooiere voor me kan maken. Maar over de functionaliteiten (reacties in profiel, vele eenduidige smilies, etc.) ben ik zeer tevreden.
Kleine correctie:
Er is in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreed, 0 Verborgen en 1 Gast [ Beheerder ] [ Moderator ]
Je mist een "r" :idea:

Viel me gewoon per toeval op, hoor :lol:

Ik vind je style erg mooi, al had ik persoonlijk niet voor blauwe schrift gekozen.
Groetjes,
Susan

Maxx

Re: Muisje Forum

Bericht door Maxx » 03 aug 2003, 14:35

Susan schreef:Je mist een "r" :idea:

Viel me gewoon per toeval op, hoor :lol:

Ik vind je style erg mooi, al had ik persoonlijk niet voor blauwe schrift gekozen.
Dank je wel!
En de r is toegevoegd. :)

Gesloten