Yeah, het werkt echt veel sneller. Als dit maar zo blijft in de toekomst. Me super happy!

Haha, ik heb dit nog speciaal getest gistermiddag maar daarna is de verkeerde geüpload.
Code: Selecteer alles
'BACK_TO_LOGIN' => 'Terug naar aanmeldvenster',
Ja, de functionaliteit brengt je namelijk terug naar de vorige pagina. Dus de tekst "terug naar aanmeldpagina" is technisch gezien incorrect, geen incorrecte vertaling. Het is een subtiel verschil, maar eigenlijk moet het dus ook in alle andere taalpakketten aangepast worden en daarvoor hebben we de ontwikkelaars van phpBB.com voor nodig.CD130 schreef: ↑14 sep 2018, 11:35Zie je er een bug in dan? De vertaling/tekst klopte voor de update wel, maar nu de privacy of gebruikersovereenkomst vanuit de footer te benaderen zijn moet volgens mij de tekst worden aangepast. Voorheen benaderde je beide pagina's tenslotte alleen maar vanuit het aanmeldvenster.
Om hier nog even op terug te komen, ik heb een ticket in de Bug Tracker aangemaakt en ook direct een fix voorgesteld. Op deze manier zorg je ervoor dat je niet de taalvariable zelf aanpast zodat "Terug naar aanmeldvenster" nog wel op andere plekken kan worden gebruikt en staat er op deze pagina nu "Terug naar vorige pagina". Dat lijkt mij een wat nettere oplossing en makkelijk voor de vertalers.
Ik begrijp hier uit dat ze eerst je account moeten hacken voor ze verder kunnen.Het opgeloste beveiligingsprobleem is gevonden door middel van een nieuwe aanvalstechniek, Phar deserialisatie. Een externe aanvaller die controle heeft over een beheerdersaccount met eigenaarsrechten kon willekeurige code uitvoeren door een zwakte in PHP's standaard deserialisatie van metadata in Phar-bestanden. Meer informatie over deze specifieke techniek kan hier gevonden worden (Engels).
PLs doen/deden we over het algemeen alleen als er nog weer een serieus (beveilings)probleem is, en zelfs dan lang niet altijd. Dan kan het ook gewoon met een reguliere release meegaan. Ik schat die kans nu in als nihil dat we zo’n versie uitbrengen hierom.