Hoe blauwe tekstkleur woord (doorverwijzing) te wijzigen naar witte kleur in groene kader forumregels

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit?
Probeer phpBB3.3! Problemen lossen we samen met je op.
Plaats reactie
BBgebruiker
Contacteer:

Hoe blauwe tekstkleur woord (doorverwijzing) te wijzigen naar witte kleur in groene kader forumregels

Bericht door BBgebruiker » 20 jan 2021, 23:10

1. Wat is het probleem?Ik wil een woord waarop geklikt moet worden om de linkverwijzing te activeren een witte kleur geven, nu is dat blauw.
  2. Wanneer ontstond het probleem?Er staat een witte tekst op een groene achtergrond, maar het woord waar op geklikt dient te worden (om door te verwijzen naar een andere pagina) is donkerblauw en is zo dus niet leesbaar en het is ook geen gezicht.
  3. Adres van je forum: mkservices.nl/computerhulp
  4. Extensies op je forum:n.v.t
  5. Huidige stijl:Silver
  6. phpBB versie: 3.3
  7. Waar is je forum gehost:n.v.t
  8. Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?Ik probeerde een verwijzing toe te voegen die naar een voorbeeld op mijn forum wijst.
Laatst gewijzigd door BBgebruiker op 13 feb 2021, 09:41, 6 keer totaal gewijzigd.
Met vriendelijke groet,
Mario.

Aanname is vaak de oorzaak van ellende

BBgebruiker
Contacteer:

Re: Hoe blauwe tekstkleur woord (doorverwijzing) te wijzigen naar witte kleur in groene kader forumregels

Bericht door BBgebruiker » 20 jan 2021, 23:19

Ik heb het antwoord zelf al gevonden.
De tekst in de groene balk van de forumregels is wit, een woord in donkerblauw (linkverwijzing) op groene achtergrond is dan nauwelijks te zien.
Als ik nu voor het woord de code [color=#ffffff [/color plaats, dan verandert de blauwe kleur naar wit.
In feite komt het er zo uit te zien:
url=http// ... de linkverwijzing] color=#ffffff]de tekst die wit moet worden[/color][/url]
In dit verhaal heb ik opzettelijk op sommige plekken het '[' weggehaald, omdat je anders niet kunt zien wat er staat.
Ik heb het getest en werkt zoals ik het graag wilde hebben.
Misschien hebben anderen hier ook iets aan :)
Met vriendelijke groet,
Mario.

Aanname is vaak de oorzaak van ellende

Plaats reactie