Forum verplaatsen met frontpage
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
- Contacteer:
Forum verplaatsen met frontpage
Hee weet iemand hoe ik mijn database kan verplaatsen met frontpage?
ik kan het alleen doen met frontpage, dus dat is sowieso al *beep*, maja niks aan te doen.
Ik heb nu een forum van lycos, maar dat is echt *beep*
dit forum moet overgezet worden: http://members.lycos.nl/forteensonly
naar http://lilian.lovink.net
ik heb daar al een forum, dus het is wel mogelijk om er een forum op te zetten.
Ik heb al een backup gedownload van de phpbb bestanden en de database.
de phpbb bestanden heb ik ook al geupload, maar nu moet ik de database op mijn server krijgen. weet iemand hoe dit moet met frontpage?
ik heb overal al gezocht, ook in frontpage zelf, maar het lukt me niet om verder te komen, als ik een naam heb ingevuld kan ik niet op 'ok' drukken.
phpmyadmin werkt ook op de een of andere manier niet bij mij (moet een programma selecteren, heb dat geprobeert via internet maar dan kan hij de pagina niet weergeven)
als iemand weet hoe ik dit moet doen met frontpage of iets heeft waardoor phpmyadmin het doet, zou ik het graag horen.
ik kan het alleen doen met frontpage, dus dat is sowieso al *beep*, maja niks aan te doen.
Ik heb nu een forum van lycos, maar dat is echt *beep*
dit forum moet overgezet worden: http://members.lycos.nl/forteensonly
naar http://lilian.lovink.net
ik heb daar al een forum, dus het is wel mogelijk om er een forum op te zetten.
Ik heb al een backup gedownload van de phpbb bestanden en de database.
de phpbb bestanden heb ik ook al geupload, maar nu moet ik de database op mijn server krijgen. weet iemand hoe dit moet met frontpage?
ik heb overal al gezocht, ook in frontpage zelf, maar het lukt me niet om verder te komen, als ik een naam heb ingevuld kan ik niet op 'ok' drukken.
phpmyadmin werkt ook op de een of andere manier niet bij mij (moet een programma selecteren, heb dat geprobeert via internet maar dan kan hij de pagina niet weergeven)
als iemand weet hoe ik dit moet doen met frontpage of iets heeft waardoor phpmyadmin het doet, zou ik het graag horen.
Probeer eens MySQL-Front dat vind ik een goed programma ervoor gewoon installeren dan de Database backup openen ( dan start het het programma op ) dan op de Tab query klikken en dan laten uitvoeren.
- WebSiteNet
- Contacteer:
-
-
- Contacteer:
dat was het probleem die deed het niet, maar nu wel dus het gaat wel lukkenInspiration schreef:Of anders phpMyAdmin als je dat hebtwebdev schreef:als je de 'back-up database' van phpbb gebruikt heb kan je simpel de 'herstel database functie gebruiken en klaar!'

ben jij inspiration van GO (ander forum)
- WebSiteNet
- Contacteer:
-
- Contacteer:
ik gebruik het normaal ook nooit.
normaal werk ik gewoon met crimson editor en filezilla.
maar ik mag van een kennis een deel van zijn server gebruiken, 250 MB voor niks... en je kan daarmee dus alleen met frontpage werken :S
ik gebruik het zelf liever ook niet, maar het kan niet anders.
maja heb phpMyAdmin er nu opstaan krijg alleen elke keer deze foutmelding als ik mijn db-backup terugzet:
$sql_query = trim($sql_query);
wat is hier fout?
ik heb niks veranderd behalve de config
normaal werk ik gewoon met crimson editor en filezilla.
maar ik mag van een kennis een deel van zijn server gebruiken, 250 MB voor niks... en je kan daarmee dus alleen met frontpage werken :S
ik gebruik het zelf liever ook niet, maar het kan niet anders.
maja heb phpMyAdmin er nu opstaan krijg alleen elke keer deze foutmelding als ik mijn db-backup terugzet:
dit is regel 144:Fatal error: Allowed memory size of 8388608 bytes exhausted (tried to allocate 3276371 bytes) in /home/geraerds/lilian/www/data/read_dump.php on line 144
$sql_query = trim($sql_query);
wat is hier fout?
ik heb niks veranderd behalve de config
-
- WebSiteNet
- Contacteer: