hulp nodig dringend!! links weghalen, bij login links terug
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

hulp nodig dringend!! links weghalen, bij login links terug
Ik heb op mijn forum een flashmuzieknavigatie menu, die in frame boven op me site hangt.
alles gaat goed, maar als iemand op de volgende links klikt en gaat inloggen, gaat die muziek weg, dan gaat die frame weg.
Profiel, prive berichten, login.
ik wil dat die links terug komen als men in logt, hoe doe je dat??
ik wil dat iederee gewoon onderaan inlogt.
alles gaat goed, maar als iemand op de volgende links klikt en gaat inloggen, gaat die muziek weg, dan gaat die frame weg.
Profiel, prive berichten, login.
ik wil dat die links terug komen als men in logt, hoe doe je dat??
ik wil dat iederee gewoon onderaan inlogt.
Dan moet het menu inkorten en als er op log in gedrukt word dat er een nieuw menu word geactiveerd met de links erin...
[+] Isento at DeviantArt
Ela ela!!!
Als je wilt dat die pagina's werken in frames, ga je heel wat werk hebben om zaken aan te passen (en hierbij kannek niet helpen want weet zelf niet hoe het moet!).
Als je in frames gaat werken zal het noppes worden met de cookies, en dat zou wel eens goed irri (hmm; nu gebruik ik da ok al
) kunnen worden!
Als je wilt dat die pagina's werken in frames, ga je heel wat werk hebben om zaken aan te passen (en hierbij kannek niet helpen want weet zelf niet hoe het moet!).
Als je in frames gaat werken zal het noppes worden met de cookies, en dat zou wel eens goed irri (hmm; nu gebruik ik da ok al

Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» Access - The Party Concept!
» w0lfie.be
Wat tussen <!-- BEGIN switch_user_logged_out --> en <!-- END switch_user_logged_out --> staat is enkel zichtbaar als de gebruiker uitgelogged is...
Hoe het omgekeerd moet, is niet mogelijk met de standaard phpbb. Mss bestaan er mods voor, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen...
Hoe het omgekeerd moet, is niet mogelijk met de standaard phpbb. Mss bestaan er mods voor, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen...
Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» w0lfie.be
misschien is er een ander manier, wanneer je op, profiel, prive betichten, inloggen klikt als je nog gast bent, dan komt er zo'n inlog scherm.
ik wil die inlogscherm veranderen, log in op het forum helemaal onderaan.
dat kan toch ook???
hoe kom ik bij het inlogscherm bestand, zodat ik het kan editen.
ik wil die inlogscherm veranderen, log in op het forum helemaal onderaan.
dat kan toch ook???
hoe kom ik bij het inlogscherm bestand, zodat ik het kan editen.
Dat verschijnt dus enkel als bezoekers NIET ingelogged zijn... Maar iets laten verschijnen als ze WEL ingelogged zijn gaat niet...
Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» w0lfie.be
Tuurlijk... Afhankelijk van welke je bedoeld, moet je maar de gepaste template openen en bewerken naar eigen wens...Caboman schreef:okeej okeej, maar ik kan inlog schermpje wel veranderen toch??
Is in HTML, dus moet doenbaar zijn

Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» w0lfie.be
Als het inlog venster op de index pagina is (als je als gast de site bezoekt) is dit index_body.tpl
Als het het inlog venster is op inlog.php, dan is dit login_body.tpl
Alweer niet zo moeilijk...
Als het het inlog venster is op inlog.php, dan is dit login_body.tpl
Alweer niet zo moeilijk...
Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» w0lfie.be
Nadat je ingelogd bent krijg je een bla bla bla gezeur van U bent nu ongelogd enzo dat bedoelt ie
[+] Isento at DeviantArt
confirm_body.tpl as'k mij niet vergis.
De tekst die er verschijnt staat in lang_main.php
Maar let op als je die template aanpast, diezelfde template wordt ook voor adnere zaken gebruikt!
De tekst die er verschijnt staat in lang_main.php
Maar let op als je die template aanpast, diezelfde template wordt ook voor adnere zaken gebruikt!
Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» w0lfie.be