Rechtermuisknop beveiliging..
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Rechtermuisknop beveiliging..
Is t moegelijk om zowel bij t forum als in het foto album een rechtermuisknop beveiliging zit??
Daar iedereen foto's van zijn eigen dingen er op hebben gezset, wil ik ze proberen tegen kopieren te beveiligen.
Of t inieder geval wat moeilijker te maken.
Tks Gitte 8)
Daar iedereen foto's van zijn eigen dingen er op hebben gezset, wil ik ze proberen tegen kopieren te beveiligen.
Of t inieder geval wat moeilijker te maken.
Tks Gitte 8)
Ik voel me: 
- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
Javascriptje toevoegen in je album mod..
Weet alleen niet of je dan per foto apart moet toevoegen..ik vrees voor je van wel..
Weet alleen niet of je dan per foto apart moet toevoegen..ik vrees voor je van wel..
[+] Isento at DeviantArt
- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
Ja maar helpt dat op HEEL de pagine dan??
Nou begin ik te twijfelen heb je volgens mij wel gelijk..
Nou begin ik te twijfelen heb je volgens mij wel gelijk..

[+] Isento at DeviantArt
- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
Deze "beveiliging" mag niet eens de naam beveiliging krijgen... Het is gewoon een irritant script.
Als mensen die foto willen, dan slaan ze gewoon de pagina op, of gaan ze in je broncode de url van de foto zoeken en komen er zo ook aan...µ
Als ik jou was, zou ik dat script niet aan je site toevoegen, het is super irritant. Ik gebruik veel rechtmuisknop in Mozilla (openen in nieuw tabblad) en dat werkt dan ook niet meer, eigenschappen opvragen lukt niet meer, ... Ronduit irritant.
Als mensen die foto willen, dan slaan ze gewoon de pagina op, of gaan ze in je broncode de url van de foto zoeken en komen er zo ook aan...µ
Als ik jou was, zou ik dat script niet aan je site toevoegen, het is super irritant. Ik gebruik veel rechtmuisknop in Mozilla (openen in nieuw tabblad) en dat werkt dan ook niet meer, eigenschappen opvragen lukt niet meer, ... Ronduit irritant.
Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» Access - The Party Concept!
» w0lfie.be
» Access - The Party Concept!
- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
Woh sorry voor het bericht hiervoor..DaMnNaTiOn schreef:Eff dit Git.
Als ik naar je Forum ga dan zie ik linksbovenin:
zoek.
Hoe komt dat daar?
Dit is gewoon VOOR de codes waar PHP begint..
Bijv.
zoek
<html>
<head>
</head>
<body>
</body>
</html>
Zoiets is het nu..
[+] Isento at DeviantArt
Me heeft antwoord al gegeven..
Open ff je page_header.tpl in kladblok ofzo en kijk of er boven aan zoeken staat..
Zo ja verwijder het zo nee doe niks..
Als het er niet staat ga je door naar het bestand simple_header.tpl en kijk je of daar zoeken staat..zo je verwijder het zo nee kijk door..
Staat het hier ook al niet ga dan naar overall_header.tpl en kijk of het hier staat..
Zo niet dan moet je ff een nieuwe header uppen..
Open ff je page_header.tpl in kladblok ofzo en kijk of er boven aan zoeken staat..
Zo ja verwijder het zo nee doe niks..
Als het er niet staat ga je door naar het bestand simple_header.tpl en kijk je of daar zoeken staat..zo je verwijder het zo nee kijk door..
Staat het hier ook al niet ga dan naar overall_header.tpl en kijk of het hier staat..
Zo niet dan moet je ff een nieuwe header uppen..
[+] Isento at DeviantArt