instaleren en configureren HELP
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Tuurlijk..moeten tege Willem II...(hoewel iedereen denkt dat ze kampioen worden staan ze gewoon dik 3de onder ons..
)
]Dit is lekker mijn 900ste berichie

]Dit is lekker mijn 900ste berichie

[+] Isento at DeviantArt
serieus
nee het gaat zeker nergens over meer en ondertussen zie ik geen formulier als ik hem aanklik in wsf. moet ik die dan op mijn url zien? daar zegtie dat er nog niets is
THE USER HAS NOT UPLOADED HIS SITE YET OR DID NOT CREATE INDEX.HTML FILE.
moet ik eerst een index maken en dan form openen?
groetjes carina
THE USER HAS NOT UPLOADED HIS SITE YET OR DID NOT CREATE INDEX.HTML FILE.
moet ik eerst een index maken en dan form openen?
groetjes carina
carina schreef:dus verwijderen wat ik nu heb.
opnieuw phpbb unzippen en mollen en dan opnieuw uploaden op site?????????????????????????
wel snel antwoord trouwens.
groetjes carina
Unzippen en Mollen??
Welke host zit je trouwens??
[+] Isento at DeviantArt
http://db.curvedspaces.com/
daarmoet ie onder gaan draaien.
ik heb jou trouwens dat mailtje gestuurd of je kan helpen:-)
tx voor je reactie terug
alles is in wsf naar curved gegaan maar als ik daar die form aanklik komt er niets op de url te staan wat op een formulier lijkt
groetjes
daarmoet ie onder gaan draaien.
ik heb jou trouwens dat mailtje gestuurd of je kan helpen:-)
tx voor je reactie terug
alles is in wsf naar curved gegaan maar als ik daar die form aanklik komt er niets op de url te staan wat op een formulier lijkt
groetjes
Je kan het natuurlijk in .zip file downloaden en dan moet je het eerst unzippen. Maar mollen?Leipo schreef:carina schreef:dus verwijderen wat ik nu heb.
opnieuw phpbb unzippen en mollen en dan opnieuw uploaden op site?????????????????????????
wel snel antwoord trouwens.
groetjes carina
Unzippen en Mollen??
Welke host zit je trouwens??
Tijd weg geweest!
Maar ik BEN terug!
Maar ik BEN terug!
Keej..
Weet je trouwens zeker dat het PHP en MySQL is want er staat .html not uploaded..
Verder nadat je geupped hebt moet je http://db.curvedspaces.com/install/install.php deze openen in invullen en dan instaleren..
Weet je trouwens zeker dat het PHP en MySQL is want er staat .html not uploaded..
Verder nadat je geupped hebt moet je http://db.curvedspaces.com/install/install.php deze openen in invullen en dan instaleren..
[+] Isento at DeviantArt
huh....................... mijn bek valt open........... mijn ogen knipperen lezen tig maal wat je schrijft maar het kwartje valt niet 
zou het komen omdat er nu euros zijn of omdat mijn snap op is:-)
ik heb die site ge upload en mysql aangevinkt dat ie mee moet doen!!!!
gaat ff eten halen om dit nog een nacht te overleven
lol
groetjes carina

zou het komen omdat er nu euros zijn of omdat mijn snap op is:-)
ik heb die site ge upload en mysql aangevinkt dat ie mee moet doen!!!!
gaat ff eten halen om dit nog een nacht te overleven
lol
groetjes carina
Keej doe dat maar eens
Verder is hij niet PHP geschikt denk ik omdat hij aangeeft dat je geen index.html hebt geupload want dat gaat index.php worden..
Maar toch nog ff proberen gewoon uploaden en installen toch kijken wat hij doet..Anders een redirect maken dat als je op index.html komt dat ie dan meteen doorschiet naar index.php.

Verder is hij niet PHP geschikt denk ik omdat hij aangeeft dat je geen index.html hebt geupload want dat gaat index.php worden..
Maar toch nog ff proberen gewoon uploaden en installen toch kijken wat hij doet..Anders een redirect maken dat als je op index.html komt dat ie dan meteen doorschiet naar index.php.
[+] Isento at DeviantArt