Registratie problemen

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
montauk

Registratie problemen

Bericht door montauk » 05 apr 2003, 11:38

Niemand kan registreren in het forum :(
Je kan wel drukken op "Register" en dan het hele formulier invullen. Maar vervolgens kom je weer in het hoofdvenster van het forum terecht..
Als je nu wilt inloggen, geeft ie aan dat het een ongeldige gebruikersnaam is :?
Heeft dit iets te maken met schrijfbeveiliging van bepaalde bestanden? Of verkeerde instelling van het forum?

Klopt het trouwens dat die server hier nog niet is aangepast aan de zomertijd? De tijden staan een uur te vroeg :wink:

Leipo
Contacteer:

Bericht door Leipo » 05 apr 2003, 13:47

Ja tijden kloppen niet erg hiero..

En volgens mij zit dit in Chmod denk ik.. :?
Iemand heeft het vreanderd..
Misschien ff proberen die register bestanden opnieuw te uppen..
[+] Isento at DeviantArt

w0lfie.be
Contacteer:

Re: Registratie problemen

Bericht door w0lfie.be » 05 apr 2003, 14:17

montauk schreef:Niemand kan registreren in het forum :(
Je kan wel drukken op "Register" en dan het hele formulier invullen. Maar vervolgens kom je weer in het hoofdvenster van het forum terecht..
Als je nu wilt inloggen, geeft ie aan dat het een ongeldige gebruikersnaam is :?
Heeft dit iets te maken met schrijfbeveiliging van bepaalde bestanden? Of verkeerde instelling van het forum?
Heeft te maken met het feit dat jij hebt gekozen dat het geregistreerde account moet geactiveert worden via email.
Dus zolang die activatie niet is gebeurd, krijg je idd een foutmelding en kan men niet inloggen onder de nog niet geactiveerde naam...

montauk

Re: Registratie problemen

Bericht door montauk » 05 apr 2003, 21:12

w0lfie.be schreef: Heeft te maken met het feit dat jij hebt gekozen dat het geregistreerde account moet geactiveert worden via email.
Waar kan ik dit veranderen? Dus zodat ik het niet hoef te activeren?

w0lfie.be
Contacteer:

Bericht door w0lfie.be » 05 apr 2003, 21:45

Bij configuratie in de admin sectie... Ik hoop dat het hieraan ligt, anders kan het probleem nog wel eens serieus lastig worden...

Leipo
Contacteer:

Bericht door Leipo » 05 apr 2003, 22:06

Volgens mij is dit niet de fout eigenlijk.. :lol:
[+] Isento at DeviantArt

w0lfie.be
Contacteer:

Bericht door w0lfie.be » 05 apr 2003, 22:16

Ik zou anders niet weten waarom het niet gaat... :?

Kan je als admin inloggen?
Ga dan eens kijken naar je gebruikers management. Kies een gebruiker, waarvan je weet dat die niet kan inloggen, en vraag zijn gegevens op.
Bijna helemaal onderaan kan je zien staan of de gebruiker zijn/haar account geactiveerd is. Als dat bij iedereen uit staat, stel het mss handmatig aan ofzo...

Maar als het idd hier niet aan ligt, sjah... Dan kan ik het ook echt niet zeggen zenne...

montauk

Bericht door montauk » 06 apr 2003, 01:35

Er zijn nog geen gebruikers die zijn geregistreerd op het forum (op de admin na dan..).

Andere users kunnen zich niet registreren, ondanks dat "account activation" op "none" staat.

Is het niks met files die "read-only" zijn?

Gesloten