beheerder text
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

beheerder text
Wie kan mij vertellen hoe je kleur van beheerder text veranderen, staat onder aan de pagina.
-
- Contacteer:
Dit werkt inderdaad maar dan veranderd ook de tekst bovenaan het forum maar die wil ik in een andere kleur.simpelscript schreef:admin panneel --> styles --> management --> edit
en zoek
Font color 2 voor de kleur van de mods
Font color 3 voor de kleur van de admins
Forum Onderwerpen Berichten Laatste Bericht
Hoi! Ik ben een onderschrift virus, kopieer/plak mij in jouw onderschrift om mij te verspreiden!
- WebSiteNet
- Contacteer:
- WebSiteNet
- Contacteer:
- WebSiteNet
- Contacteer:
Dat werkt toch niet helemaal zo. Kijk maar even op mijn forum bij viewonline.php. Zou dit komen omdat ik de kleuren van de template in het admin menu heb aangepast en niet in bestanden zelf?WebSiteNet schreef:Werkt op alle pagina's waar het in kleur weergeven wordt.
Hoi! Ik ben een onderschrift virus, kopieer/plak mij in jouw onderschrift om mij te verspreiden!
-
Sorry, via de search kwam ik dit draadje tegen en daar ben ik in vergegaan zoals het hoort. (Tenminste dat probeer ik de leden op mijn forum wijs te makenHeadstrong schreef:Dit hoort ook niet echt in Installatie

Iemand?Muiter schreef:Dat werkt toch niet helemaal zo. Kijk maar even op mijn forum bij viewonline.php. Zou dit komen omdat ik de kleuren van de template in het admin menu heb aangepast en niet in bestanden zelf?WebSiteNet schreef:Werkt op alle pagina's waar het in kleur weergeven wordt.
Ik heb alles kunnen vindenLuuk schreef:Als je dat doet moet je alle pagina's gaan nazoeken (viewforum.php, viewtopic.php, viewonline.php enzvoorts) waar je nog niks in hebt veranderd. Je moet dan dezelfde veranderingen toepassen als op index.php.