Apache server
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
Ik heb ze allebij geinstalleerd. Ik heb een test php gemaakt (zie boven) en het werkt wel, maar hoe moet ik nou ervoor zorgen dat ik mijn forum kan bekijken. Dit lukt mij nogsteeds niet. Ik heb mijn forum van lycos weer op mijn hardeschijf gedownload via wsftp. Deze map heb ik gekopieerd naar de www (rootdirectory). Als ik dit via apache wil openen dan komt er een melding (zie boven).
Je hebt nog geen MySQL aangemaakt..
Wijziging: Sorry DeMoIt, zag te laat dat je hetzelfde had 

[+] Isento at DeviantArt
-
Hmmz ik heb winmysqladmin gestart...maar moet ik bij de tabblad database iets aanmaken...hoe doe je dat? waar moet ik het aanmaken. Of bedoelen jullie dat ik gewoon bij windows een nieuwe map moet aanmaken?
P.s. echt knap dat jullie zoveel geduld hebben voor mensen die geen ene ruk van snappen ik zou helemaal gek worden man
P.s. echt knap dat jullie zoveel geduld hebben voor mensen die geen ene ruk van snappen ik zou helemaal gek worden man

ik vind et leuk om mensen te helpen vooral met de comp
en je moet idd onder de tab database zitten daar zie je als het goed is test en mysql staan in dat vakje klik je op je rechtermuis knop en klik je op create database je geeft hem een naam die onthoud je(dat is je databasenaam <---duhhh) en je klikt op de knop create database

-
-
Neeee doet het fout..!!
Je moet het installen en tijdens de install moet je je DB daarnaar toe verwijzen zodat dat de DB opslag word waar de dingen zoals posts enzo worden bij gehouden..
Je moet het installen en tijdens de install moet je je DB daarnaar toe verwijzen zodat dat de DB opslag word waar de dingen zoals posts enzo worden bij gehouden..
[+] Isento at DeviantArt