http://www.phpbbhacks.com/viewhack.php?id=2099
ik wil eigenlijk de Keep Unread Flags gaan inbouwen. dit vind ik namelijk erg handig voor mezelf omdat ik toch alle berichten wil lezen.
echter, ik kan begrijpen dat gebruikers dit erg irritant vinden.
daarom wil ik deze mod gaan ombouwen.
ik wil dan eigenlijk gaan maken dat je in je profiel een optie hebt waar je dat kunt aangeven.
zou dat mogelijk zijn bij deze mod? (lijkt me eigenlijk wel)
dan moet ik denk ik gewoon iets van if ($userdata['veld_naam'] == TRUE) of niet?
en hoe maak ik dat veld aan in de database? (wat is de code. ik weet namelijk nog steeds niet het verschil tussen tinyint, smallint en weet ik wat je wel niet allemaal hebt..)
Keep Unread Flags ombouwen...
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- WebSiteNet
- Contacteer:
Maak het veld gewoon aan met phpmyadmin. Gebruik voor false of true gewoon tinyint (heelklein). Smalint is gewoon klein, int is gewoon en wat bigint is kan je zelf wel verzinnen.
Verder kan ik je alleen veel succes wensen omdat ik deze mod nog niet geprobeerd heb.
Maar ik vind de optie om het uit te schakelen wel onnodig omdat je kan ook op markeer alle berichten als gelezen drukken.

Verder kan ik je alleen veel succes wensen omdat ik deze mod nog niet geprobeerd heb.
Maar ik vind de optie om het uit te schakelen wel onnodig omdat je kan ook op markeer alle berichten als gelezen drukken.
Oftewel:WebSiteNet schreef:Gebruik voor false of true gewoon tinyint (heelklein). Smalint is gewoon klein, int is gewoon en wat bigint is kan je zelf wel verzinnen.
http://www.phpfreakz.nl/artikelen.php?aid=19&page=3

dat is inderdaad een optie. maar ik gok in dat niet iedereen daar echt gebruik van maakt en gewoon weggaat en dan terugkomt.WebSiteNet schreef:Maar ik vind de optie om het uit te schakelen wel onnodig omdat je kan ook op markeer alle berichten als gelezen drukken.
ik zelf maak bijvoorbeeld op dit forum geen gebruik van die optie.
ik ga gewoon weg en kom later eens terug..